اخبارخارجی

تیم های مدعی اصلی قهرمانی جام جهانی 2022 قطر

بالاخره زمانش فرا رسید! جام جهانی 2022 این هفته آغاز می شود و از روز یکشنبه 20 نوامبر، زمانی که قطر میزبان به مصاف اکوادور می رود، آغاز می شود.تیم های مدعی قهرمانی جام جهانی قطر چه تیم هایی هستند؟ با اهل ورزش همراه باشید تا به معرفی این تیمها بپردازیم.

این مسابقات این هفته آغاز می شود و تیم هایی مانند برزیل، فرانسه، آرژانتین و انگلیس برای کسب عنوان قهرمانی در قطر حضور دارند.

این بار رقابت سختی برای کسب عنوان قهرمانی در جریان است و تیمهایی مانند فرانسه قهرمان جهان با هدف دفاع از عنوان قهرمانی خود راهی این کشور آسیایی می شوند.

اما حضور تیم‌های برزیل، آرژانتین و پرتغال که به ترتیب نیمار، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در راس آن‌ها قرار دارند، شانس آن‌ها را برای تصاحب جام می‌افزاید.

انگلیس به رهبری گرت ساوتگیت یکی از قوی ترین تیم ها در مرحله مقدماتی بود که بدون شکست از گروه خود عبور کرد، مانند بلژیک، صربستان، سوئیس و فرانسه.

ساوتگیت از سه شیرها می خواهد تا با کسب عنوان قهرمانی جام جهانی، آن را به بهترین تیم دوران در تاریخ فوتبال انگلیس تبدیل کنند و مطمئناً نسبت به مسابقات فینال یورو 2020، به خصوص پس از رسیدن به جام جهانی، وضعیت بهتری برای کسب عنوان قهرمانی دارند.

تیم های مدعی قهرمانی جام جهانی قطر 2022

امسال، تیم مورد علاقه مطلق برای موفقیت در جام جهانی، برزیل تیته است. سلسائو با شانس (6.00) در سایت bet365 در رتبه اول قرار دارد تا برای ششمین بار و اولین بار در 20 سال گذشته برنده این رقابت ها شود.

با توجه به اینکه آنها در دو سال گذشته فقط در یک بازی شکست خورده اند، آن هم بازی در آمریکای جنوبی منطقی است که اینگونه رتبه بندی شوند. با این حال، آن شکست تلخ – از رقیب همیشگیش آرژانتین – به قیمت از دست رفتن قهرمانی در کوپا آمریکا 2021 تمام شد، بنابراین آنها باید مراقب باشند که در صورت رسیدن به فینال، بار دیگر در صحنه بزرگ دچار لغزش نشوند.

تیم های مدعی قهرمانی جام جهانی قطر

همان تیمی که برزیل را در کوپا آمریکا شکست داد، تیم بعدی است که هواداران زیادی در جهانی آن را دنبال می کند.

این آخرین حضور در جام جهانی برای بازیکنانی مانند لیونل مسی و آنخل دی ماریا، نمادهای آرژانتینی خواهد بود، بنابراین آلبی سلسته برای پایان دادن به این دوران با قهرمانی برای اولین بار پس از سال 1986 کار سختی خوهند داشت. شانس آنها (6.50) برای انجام این کار دشوار است.

فرانسه در مرحله مقدماتی با به پایان رساندن بدون شکست در رقابت ها همه را تحت تاثیر قرار داد و به راحتی شش امتیاز از اوکراین گرفت. دارندگان این عنوان در ترکیب خود از بازیکنانی مانند کیلیان امباپه، بازیکن مشهور پاری سن ژرمن، کریم بنزما برنده توپ طلا و اورلین چوآمنی، ستاره نوظهور رئال مادرید می بالند.

تیم دیدیه دشان سال گذشته یک رقابت ناامید کننده در یورو 2020 داشت و برای حفظ آن رکورد خوب در مقدماتی جام جهانی  با پیش بردن تمام مسیر و حفظ عنوان قهرمانی جهان رکورد جدیدی را به نام خود ثبت کند.شانس آنها (7) می باشد.

تیم ملی فرانسه در جام جهانی 2018

آنها در جام جهانی 2018 و فینال یورو 2020 به نیمه نهایی رسیدند، بنابراین آیا این سالی است که انگلیس تمام راه را برای قهرمانی در قطر طی کند؟

تیم ساوت گیت بدون شکست حتی یک بازی از مرحله مقدماتی عبور کرد، اما سه شیرها از آن زمان در فرم خوبی نبوده اند. آنها در لیگ ملت های یوفا امسال وحشتناک بودند، زیرا نتوانستند در هیچ یک از شش بازی خود مقابل ایتالیا، مجارستان و آلمان پیروز شوند.

اما قهرمان جام جهانی 1966 تیم قدرتمندی برای همکاری دارند و هواداران بار دیگر احساس اعتماد به نفس می کنند، بنابراین شانس (9) برای آنها عادلانه به نظر می رسد.

اسپانیا در چند سال گذشته پس از پایان ناامیدکننده جام جهانی 2018، کمی انقلاب را پشت سر گذاشته است. آنها در یورو 2020 عملکرد خوبی داشتند و قبل از شکست مقابل ایتالیا، به جمع چهار تیم برتر رسیدند. آنها مشتاق خواهند بود تا نشان دهند که برای تبدیل شدن به یکی از بهترین تیم های جهان با موفقیت در جام جهانی قطر و شانس (9.50) پیشرفت کرده اند.

هری کین

آلمان پس از شکست در مرحله گروهی در سال 2018 و سپس در اولین بازی حذفی یورو 2020، در تورنمنت های اخیر شانس چندانی نداشته است. آنها امسال نیز به سختی چشمگیر بوده اند، زیرا در گروه خود در لیگ ملت ها سوم شده اند. با این وجود،شانس آنها برای برنده شدن در این مسابقات (11)  می باشد.

هلند توانسته است نمایش ناامیدکننده خود در یورو 2020 را با نتایج مثبتی در سال گذشته از بین ببرد. با در اختیار داشتن لوئیس فن خال و بازیکنانی مانند ویرجیل فن دایک، فرنکی دی یونگ و ممفیس دیپای در ترکیب، آنها می توانند شگفتی ساز شوند و با داشتن شانس (13) برای کسب اولین جام جهانی خود در دسترس هستند.

کریستیانو رونالدو و تیم پرتغالش نشان می‌دهند که هرگز نمی‌توانند در آخرین فرصت نسل طلایی‌شان برای تثبیت خود به عنوان بهترین تیم تاریخ این کشور و به عنوان اسب‌های تیره در نادیده گرفته شوند.شانس آنها در این رقابت ها (15) می باشد.
سپس بلژیک روبرتو مارتینز است که با کیفیت بازی کوین دی بروین، روملو لوکاکو، تیبو کورتوا و یوری تیلمانز، شانسی برابر با (17) هستند.

کاپ جام جهانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + دو =

دکمه بازگشت به بالا