اخبارخارجی

جیمز رودریگز: برای پیوستن به کاوانی در والنسیا دستمزدم را کاهش می دهم

جیمز رودریگز اعلام کرد که از شانس  خود برای پیوستن به والنسیا، به خصوص پس از آمدن ادینسون کاوانی، استفاده خواهد کرد و اعلام کرد که حقوقم را کاهش میدهم.

ستاره سابق رئال مادرید و بایرن مونیخ پس از یک فصل حضور در خاورمیانه با الریان، مشتاق بازگشت به اروپا است. رودریگز با توجه به اینکه والنسیا پس از جدایی کارلوس سولر و پیوستن وی به پاری سن ژرمن نیاز به تقویت دارد، خود را به جنارو گتوزو پیشنهاد داد.

حقوقم را کاهش میدهم

این بازیکن 31 ساله در گفتگو با El Chiringuito گفت: اگر والنسیا با من تماس بگیرد، حتی از قطر پیاده عازم انجا خواهم شد. حقوقم را کاهش میدهم. اگر به کسی برای کمک به ادینسون کاوانی نیاز داشته باشند، من آنجا خواهم بود. آنها یک باشگاه بزرگ با هواداران بزرگ هستند.

زمان والنسیا برای جایگزینی سولر که یکی از بازیکنان برجسته آنها در چند سال اخیر بوده است بسیار کوتاه است. اگرچه، پس از بازیهای نه چندان درخشان رودریگز در اورتون و دوره بعدی او در قطر، آنها ممکن است مشتاق باشند به بازیکن دیگری نگاه کنند.

در این مصاحبه، رودریگز اعتراف کرد که نمی داند آیا بازگشت به اروپا با توجه به وقت کمی که از فصل نقل و انتقالات باقی مانده میتواند برای او میسر شود یا خیر،اظهار بی اطلاعی نمود. این سخنان وی در حالی است که او هنوز چند سال از قراردادش با الریان باقی مانده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده − 9 =

دکمه بازگشت به بالا