اخبارخارجی

روملو لوکاکو ممکن است دربی میلان را به دلیل مصدومیت از دست بدهد

روملو لوکاکو، مهاجم اینتر، در آستانه دیدار هفته آینده دربی دلا مدونینا مقابل آث میلان، دچار مصدومیت شده است.

این بازیکن بلژیکی از زمان بازگشت قرضی از چلسی به اینتر و با زدن یک گل و یک پاس گل در سه بازی اول خود برای نراتزوری در این فصل، تاثیر مثبتی داشته است.

اسکای اسپورت ایتالیا در گزارشی اعلام کرد که این مهاجم ممکن است دیدار دربی آخر هفته آینده مقابل میلان را به دلیل مصدومیت از ناحیه ران از دست بدهد، در حالی که او در دیدار سه شنبه شب اینتر با کرمونزه نیز از ترکیب کنار گذاشته شده است.

مصدومیت لوکاکو

این بازیکن بلژیکی در تمرین صبح یکشنبه از ناحیه ران پای خود دچار مصدومیت شد، لوکاکو همچنین ممکن است بازی افتتاحیه نراتزوری در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ را در اواسط هفته آینده  را نیز از دست بدهد.

این آسیب دیدگی خبر بدی برای سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی است زیرا  او قصد داشت زوج هجومی لوکاکو و لائوتارو مارتینز را دوباره احیا کند که اینتر را در سال 2021 تحت هدایت آنتونیو کونته به اسکودتو  وقهرمانی ایتالیا رساند.

نراتزوری فصل گذشته پس از شکست 2-1 مقابل بولونیا در پایان آوریل، قهرمانی خود در سری آ را به رقیب همشهری خود میلان واگذار کرد.

اینتر این فصل را متزلزل آغاز کرده است و در آخر هفته اول لچه را مغلوب خود کرد و در سن سیرو  نیز موفق شد با سه گل اسپیتزا را مغلوب خود کند. با این حال، آنها اولین شکست فصل خود را در مقابل تیم خوب و مدعی لاتزیو مائوریتزیو ساری در هفته گذشته دریافت کردند.

مارتینز در مدت کوتاهی در نیمه دوم، گل اول فیلیپه اندرسون را خنثی کرد، اما شاگردان اینزاگی با گل های دیرهنگام لوئیز آلبرتو و پدرو تیم اینتر را مغلوب خود نمودند تا اینزاگی در اولین چالش جدی خود مغلوب شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 8 =

دکمه بازگشت به بالا