اخبارخارجی

فن دایک: فیرمینو نشان داد که بازیکنی در کلاس جهانی است

ویرجیل فن دایک پس از پیروزی تاریخی  9-0 لیورپول مقابل بورنموث در روز شنبه و نمایش قدرت خود به رقبا، روبرتو فیرمینو را تحسین کرد و گفت او بازیکنی در کلاس جهانی است.

فیرمینو در این  هفته عالی کار کرد و دو گل و سه پاس گل به ثبت رساند تا به تیمش کمک کند تا بورنموث را شکست دهد. ون دایک نیز مانند هاروی الیوت، ترنت الکساندر-آرنولد و فابیو کاروالیو جزو گلزنان این دیدار قرار گرفتند.در حالی که محمد صلاح ستاره مصری لیورپول را میتوان ناکام بزرگ این دیدار نام برد.

بازیکنی در کلاس جهانی

فن دایک پس از بازی به خبرنگاران گفت: ما کیفیت او را می دانیم و هرگز به او شک نمی کنیم. او می خواهد به بهترین شکل ممکن عمل کند، زیرا کیفیت بالایی دارد. امروز او دوباره نشان داد که چرا بازیکنی در کلاس جهانی است.

فیرمینو در غیاب خرید تابستانی و گرانقیمت تیم، داروین نونز، که دومین بازی از سه جلسه محرومیت خود را سپری می کرد، به میدان رفت. در فرم کنونی فیرمینو، بازیکن جدید لیورپول ممکن است پس از بازگشت از محرومیت، برای قرار گرفتن دوباره در ترکیب تیم تلاش کند.

فیرمینو و فن دایک روز چهارشنبه برای لیورپول به میدان خواهند رفت که در این دیدار میزبان نیوکاسل هستند که تا اینجای فصل شکست نخورده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا