اخبارداخلی

واکنش سنگ‌نورد ایرانی به حواشی؛ رکابی: در حال بازگشت به ایران هستم

رکابی: در حال بازگشت به ایران هستم- الناز رکابی سنگنورد ایرانی به اتفاقات رخ‌داده در رقابت‌های قهرمانی آسیا واکنش نشان داد.

به گزارش اهل ورزش، الناز رکابی یکی از نمایندگان ایران در مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا بود که در پایان به رتبه چهارم دست یافت.

انتشار ویدئویی از او در فضای مجازی، واکنش‌های بسیار زیادی به دنبال داشت. البته سفارت ایران در کره جنوبی در پیامی توئیتری تأکید کرد تمامی اخبار جعلی، کذب و اطلاعات نادرست در خصوص خانم الناز رکابی را قویا تکذیب می‌کنیم.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در صفحه توییتر خود نوشت: «خانم الناز رکابی پس از پایان مسابقات سنگ‌نوردی قهرمانی آسیا در سئول، بامداد روز سه‌شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ به همراه سایر اعضای تیم از سئول به مقصد ایران حرکت کرد. سفارت جمهوری اسلامی ایران در کره جنوبی تمامی اخبار جعلی، کذب و اطلاعات نادرست در خصوص خانم الناز رکابی را قویا تکذیب می‌کند».

در اخباری ادعا شد پاسپورت و گوشی تلفن الناز رکابی پس از انجام مسابقه ضبط و برادرش بازداشت شده و امکان ارتباط و تماس با او از شب گذشته ممکن نیست. حالا رکابی نیز در اینستاگرام در این خصوص صحبت کرده است.

او در صفحه شخصی‌اش نوشت: «با سلام خدمت تمام هموطنان عزیز و شریف ایران. اینجانب الناز رکابی با سابقه بیست سال عضویت در تیم ملی سنگنوردی ضمن عذرخواهی بابت نگرانی‌هایی که ایجاد کردم، باید اعلام کنم طبق حساسیت‌های موجود در جریان فینال مسابقات قهرمانی آسیا که در کره جنوبی برگزار شد به دلیل زمابندی نامناسب و فراخوانی غیر قابل پیش‌بینیِ بنده برای صعود دیواره، سهوا پوشش بنده دچار مشکل شد. در حال حاضر طبق زمانبندی از قبل تعیین شده به همراه تیم در حال بازگشت به ایران هستم».

رکابی: در حال بازگشت به ایران هستم

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 + بیست =

دکمه بازگشت به بالا