اخبارخارجی

شروع بد لیورپول در لیگ برتر در یک دهه اخیر

شروع بد لیورپول در لیگ برتر در یک دهه اخیر_لیورپول در همین ابتدای فصل، 7 امتیاز مهم را از دست داد.

دیدار منچستریونایتد و لیورپول در هفته سوم لیگ برتر انگلیس 2022/23 با برد 1-2 شاگردان اریک تن هاخ به پایان رسید. شیاطین سرخ اولین برد فصل جدید را مقابل رقیب سنتی جشن گرفتند.

به نقل از اوپتا؛ لیورپول در سه دیدار ابتدایی فصل جدید هنوز موفق به کسب پیروزی نشده و 2 تساوی و 1 شکست در جدول برای این تیم ثبت شده است. برای اولین بار از فصل 2012/13 است که لیورپول، سه هفته ابتدایی فصل را بدون برد سپری می کند. در فصل مذکور شاگردان راجرز در نهایت به رتبه هفتم رسیدند. گفتنی است یورگن کلوپ برای اولین بار در دوران مربیگری خود در سطح اول (بوندسلیگا و لیگ برتر) طی سه هفته نخست فصل موفق به کسب پیروزی نشد.

لازم به ذکر است لیورپول در سال 2022 میلادی برای اولین بار طعم شکست در لیگ برتر را چشید. این تیم در 21 بازی اخیر خود در این رقابت ها بدون شکست بود.

منچستریونایتد

شیاطین سرخ که فصل را با دو شکست ناامیدکننده مقابل برایتون و برنتفورد آغاز کردند، در دیدار مقابل لیورپول نمایش به مراتب بهتری داشتند و در نهایت توانستند به اولین پیروزی فصل شان برسند.
در این دیدار ابتدا جیدون سانچو در دقیقه 16 منچستریونایتد را پیش انداخت و مارکوس راشفورد در دقیقه 53 برتری این تیم را دو برابر کرد. هرچند محمد صلاح در فاصله 9 دقیقه به پایان بازی یکی از گل های خورده لیورپول را جبران کرد اما در پایان سه امتیاز بازی نصیب شاگردان تن هاخ شد.

رشفورد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 8 =

دکمه بازگشت به بالا