اخبارخارجی

تن هاخ: این تازه شروع کار است

سرمربی ۵۲ ساله شیاطین سرخ اشتیاق زیادی دارد تا قدم به قدم تیمش را به سطح دلخواهش نزدیک‌تر کند،وی اشاره کرد که به بازیکنان تیمم گفتم حرف زدن را باید کنار گذاشت و وقت عمل کردن است.

اریک تن هاخ پس از برد ۲-۱ منچستریونایتد مقابل لیورپول، از تاثیر روحیه جنگندگی و یکدلی بازیکنانش در این نتیجه گفت.

به گزارش BBC، یونایتد با این برد که اولین پیروزی‌اش در فصل جدید بود، تا رده چهاردهم بالا آمد و حالا با آرامش بیشتری فصل را ادامه خواهد داد. تن هاخ در مصاحبه پس از بازی گفت:

می‌توانیم در مورد امور تاکتیکی صحبت کنیم ولی همه چیز به نگرش تیم بر می‌گردد. (امروز) بازیکنان با هم در ارتباط بودند و روحیه جنگندگی داشتند. من خواستار رویکرد و نگرش متفاوتی از تیم بودم و این چیزی است که آن‌ها با خود به زمین آوردند. این تازه شروع کار است؛ ما می‌توانیم با خونسردی و تهدید بسیار بیشتری بازی کنیم؛ یعنی تیم بودن و داشتن روحیه‌ای خوب و این چیزی است که امروز شاهدش بودیم.

همه چیز به حرف‌های من بر نمی‌گردد. من گفتم که باید حرف زدن زیاد را کنار گذاشت و عمل کرد؛ باید در قالب یک تیم جنگید، شجاع بود و گزینه‌ای برای یکدیگر شد.

گلزنی رشفورد و سانچو مرا خوشحال می‌کند. فرناندز مسئولیت‌پذیر بود و بازوبند کاپیتانی به او انگیزه بخشید. او به همراه واران، قدرت رهبری‌اش را نشان داد. آن‌ها تفاوت‌ را رقم زدند. البته ما به رهبران بیشتری نیاز داریم، نه فقط آن‌ها. برای برنده شدن به حضور رهبران و روحیه‌ای که امروز نشان دادیم، احتیاج داریم.

 

از عملکرد تیم راضی هستم ولی باید هر بازی همین طور باشد؛، نه فقط مقابل لیورپول. تمامی بازی‌های لیگ برتر دشوار هستند و ما باید در آن‌ها همین طور کار کنیم. همه چیز دوباره به روحیه تیمی بر می‌گردد. 

 

من ترکیبی در اختیار دارم و ما باید از آن ترکیب استفاده کنیم. ما ۵۰-۶۰ بازی انجام خواهیم داد و برای هر بازی ترکیبی را انتخاب خواهیم کرد. نیازی نیست به مگوایر و رونالدو اشاره کنم؛ آن‌ها بازیکنان شگفت انگیزی هستند که در آینده و به عبارت دیگر در آینده‌ای نزدیک، نقش خود را ایفا خواهند کرد. من مطمئنم که ما بازیکنان مناسب را در اختیار داریم. پنجره نقل و انتقالات هنوز باز است ولی ما نه فقط به تعدد نفرات، بلکه به نفراتی با کیفیت نیاز داریم. 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا