اخبارخارجی

ژاوی: شور و شوق جدیدی در هواداران بارسا ایجاد شده

ژاوی، سرمربی بارسلونا، بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل الچه از هواداران به خاطر حمایت پرشورشون تشکر کرد.

بارسا امشب در ورزشگاه خانگی‌اش نوکمپ به مصاف الچه رفت تا بازی خود در هفته ششم لالیگا را مقابل این تیم انجام دهد. شاگردان ژاوی با دو گل از گلزن اول‌شان رابرت لواندوفسکی و یک گل ممفیس دیپای موفق شدند حریف را 3-0 شکست دهند.

بارسلونا حالا از شش بازی شانزده امتیازی شد و در صدر جدول لالیگا قرار گرفت. ژاوی در کنفرانس خبری بعد از بازی از تیمش ستایش کرد و گفت حضور 85هزار نفری هواداران در نوکمپ نشان می‌دهد شروع خوب بارسا در فصل جدید شور و شوق جدیدی بین آنها ایجاد کرده است.

همبستگی تیمی بارسلونا
همبستگی تیم ما عالی است و این به مدیریت خوب کادر فنی در رختکن برمی‌گردد. ما به همین روش ادامه خواهیم داد.

حضور 85هزار تماشاچی در نوکمپ
شما شور و شوق هواداران بارسا را در استادیوم و در خیابانهای شهر احساس می‌کنید. هوادار از ما انتظار دارد و ما با تواضع به کار کردن و تلاش ادامه می‌دهیم. ولی اینکه امروز 85هزار نفر به نوکمپ آمدند نشان می‌دهد شور و شوق جدیدی در بین هواداران بوجود آمده.

سبک بازی بارسا در این مسابقه
ما قصد داشتیم وقتی با بالده حمله می‌کنیم سیستم 3-4-3 را پیاده کردیم. سیستمی که خیلی خوب جواب داد. هر چند باید قبول کنیم که وقتی حریف 10 نفره شد ما کار راحت‌تری داشتیم. قبل از کارت قرمز بازی با برتری ما دنبال می‌شد ولی کار سختی داشتیم. اما بعد از اخراج یک بازیکن حریف کار برایمان راحت شد به خصوص در نیمه دوم.

آنسو فاتی
به نظر من او خیلی خوب است. آنسو در ادامه فصل برای ما بازیکن مهمی خواهد بود. ما برایش برنامه داریم و به تدریج او را به ترکیب اصلی اضافه می‌کنیم ولی من هیچ شکی درباره قابلیت او ندارم.

تقویم شلوغ بارسلونا
دو هفته بدون فوتبال؟ این فرصتی است که استراحت کنیم. ما تا نهم نوامبر تقویم خیلی شلوغی داریم و کارمان واقعا پیچیده است. ما فصل را خیلی خوب شروع کردیم و این نکته مثبتی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا