اخبارخارجی

صلاح:خیلی زود است که به فاصله فکر کنیم

امیدواری صلاح به جبران امتیاز؛صلاح معتقد است که لیورپول با وجود شروع ضعیف فصل، هنوز هم می تواند با من سیتی رقابت کند:خیلی زود است که به فاصله فکر کنیم.

در حالی که قرمزهای آنفیلد از دو بازی فقط دو امتیاز کسب کرده اند،محمد صلاح تاکید کرده است که لیورپول با وجود کسب تنها دو امتیاز از دو بازی ابتدایی خود، همچنان می تواند با منچسترسیتی برای قهرمانی در لیگ برتر رقابت کند.

قرمزها پس از اینکه در دو بازی ابتدایی خود مقابل فولام و کریستال پالاس به میدان رفتند، شروع سختی را در این فصل پشت سر گذاشتند. صلاح در بازی ابتدایی آنها مقابل فولام پاس گل داد و گل زد، اما نتوانست کمکی به آنها کند زیرا پالاس آنها را در آنفیلد متوقف نمود.

لیورپول در اوایل فصل با یک بحران مصدومیت مواجه شده است و تعداد زیادی از بازیکنان تیم اصلی را برای بازی مقابل شاگردان پاتریک ویرا از دست داده بود. شیطنت های پسر جدید لیورپول،داروین نونز هم کمکی نکرد، زیرا او با ضربه سر خود یواخیم اندرسون را سرنگون کرد و از بازی اخراج شد.

امیدواری صلاح به جبران امتیاز

وینگر لیورپول که اخیراً قرارداد جدیدی را با این باشگاه امضا کرده است، اصرار داشت که او و هم تیمی هایش با وجود شروع بد در فصل جدید، همچنان می توانند با منچسترسیتی رقابت کنند. او در گفتگو با اسکای اسپورت گفت: ما آنطور که می‌خواهیم شروع نکردیم اما فکر می‌کنم این بخشی از بازی است و بایدبه آن واکنش نشان دهیم. ما در دو بازی اول 4 امتیاز از دست دادیم اما هر اتفاقی ممکن است بیفتد.

فکر می‌کنم همه در مورد فصل هیجان‌زده هستند، همه می‌خواهند دوباره فوتبال خود را نشان دهند، بنابراین ما فقط باید ادامه دهیم، نمی‌توانیم گذشته را تغییر دهیم، بنابراین فقط روی بازی بعدی تمرکز می‌کنیم.صلاح در مورد احتمال فاصله 7 امتیازی منچسترسیتی با لیورپول گفت: 7 امتیاز کمتر از سیتی،این ممکن است کمی فشار روی تیم بیاورد، ، اما فکر می کنم خیلی زود است که به این موضوع فکر کنیم.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا