اخبارخارجی

علاقه مندی نیوکاسل به استعداد جوان برزیلی

علاقه مندی نیوکاسل به استعداد جوان برزیلی؛به گزارش اهل ورزش با وجود اینکه در این تابستان سانتوس پیشنهاد اولیه 18 میلیون پوندی  کلاغ ها را رد کرد، نیوکاسل یونایتد همچنان علاقه مند به جذب آنجلو گابریل است.

انقلاب در سنت جیمز پارک ادامه دارد، زیرا نیوکاسل اهداف تیم های مشهور اروپایی را هدف گرفته است. آنها به عنوان بخشی از پروژه تحت مالکیت عربستان سعودی، مشتاق هستند تا با برخی از باهوش ترین استعدادهای جوان جهان قرارداد ببندند.

علاقه مندی نیوکاسل به استعداد جوان برزیلی

آنجلو بازیکن جوان و بااستعداد سانتوس یکی از بازیکنانی بود که توسط تیم استعداد یابی در تاین ساید به عنوان یکی از کسانی که می تواند موفقیت های آینده را در باشگاه ایجاد کند، در نظر گرفته شده بود تا منجر به پیشنهاد 18 میلیون پوندی در تابستان شود، اما سانتوس به سرعت این پیشنهاد را رد کرد زیرا این بازیکن 17 ساله می تواند جای پای نیمار را دنبال کند و به یک ستاره جهانی تبدیل شود.

 

علیرغم اینکه باشگاه در این زمینه با شکست مواجه شد اما هنوز نیوکاسل به آنجلو علاقه دارد. این مهاجم جوان می تواند در ژانویه پس از تولد 18 سالگی خود در پایان سال جاری به خارج از کشور برود اما هنوز پیشنهاد دومی به باشگاه برزیلی ارائه نشده است.

علاقه مندی نیوکاسل به استعداد جوان برزیلی

کلاغ ها از زمانی که ادی هاو جانشین استیو بروس به عنوان سرمربی شده است، درخشان بوده اند. آنها با پیروزی چشمگیر 2-1 مقابل تاتنهام در آخر هفته به جمع چهار تیم برتر لیگ برتر رفتند و فقط به دنبال بهبود نتایج خود هستند. آنها سه بازی دیگر در لیگ برتر قبل از تعطیلات جام جهانی دارند و در مقابل استون ویلا، ساوتهمپتون و چلسی قرار خواهند گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یازده =

دکمه بازگشت به بالا