اخبارخارجی

غیبت معنا دار فوفانا در بازی مقابل ساوتهمپتون

غیبت معنا دار فوفانا ؛در حالی که وسلی فوفانا مدافع میانی لستر سیتی همچنان هدف اصلی سه شیرها است در بازی این هفته تیمش غایب بود، توماس توخل سر مربی آلمانی به بازسازی خط دفاعی تیم خود می خواهد ادامه دهد.

وسلی فوفانا هدف اول نقل و انتقالات چلسی از لیست لسترسیتی برای دیدار روز شنبه مقابل ساوتهمپتون کنار گذاشته شد. پس از حضور در ترکیب اصلی روباه ها در دو بازی اول فصل لیگ برتر، مدافع فرانسوی حتی در ورزشگاه کینگ پاور هم بازیکن تعویضی نبود.

این مدافع میانی در اواخر پنجره نقل و انتقالات به هدف اصلی چلسی تبدیل شده است و برندان راجرز قبلا تایید کرده بود که دو پیشنهاد از طرفتیم چلسی برای فوفانا وجود داشته است.

غیبت معنا دار فوفانا

گزارش‌ها حاکی از آن است که فوفانا در صورت انتقال او به چلسی می‌تواند به گران‌ترین مدافع تاریخ تبدیل شود و از هری مگوایر بازیکن محبوب و سابق روباه‌ها پیشی بگیرد.

در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی روز جمعه، راجرز، سرمربی لستر، بار دیگر تاکید کرد که باشگاه این مدافع را در تابستان امسال نمی فروشد. با این حال، او اشاره کرد که اخبار پیرامون این بازیکن روی تمرکز تیمش تأثیر می گذارد.

این در حالی است که گزارش هایی مبنی بر اینکه فوفانا از مسئولان تیم درخواست کرده است که در دیدار مقابل ساوتهمپتون کنار گذاشته شود و با عدم حضور او در تیم ،در روز شنبه، به نظر می رسد که جدایی ممکن است تنها راه حل برای تمام شدن این وضعیت باشد. جای تعجب نیست که از راجرز در مورد حذف مدافع خود در آماده سازی درگیری در استادیوم کینگ پاور سوال شود.

سرمربی لستر در جواب خبرنگاران گفت: من در طول هفته درباره حضور در یک بازی لیگ برتر صحبت کردم و ما به بازیکنانی نیاز نداریم که تمرکز ذهنی کاملی برای بازی نداشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا