اخبارخارجی

قدردانی سرمربی پاریس از رفتار امباپه در قبال نیمار

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن،تحت تاثیر رفتار کیلیان امباپه پس از اینکه به نیمار اجازه داد تا روز یکشنبه مقابل موناکو پنالتی بزند قرار گرفت.

نیمار روز یکشنبه مقابل موناکو توانست گل تساوی را از روی نقطه پنالتی مقابل موناکو به ثمر برساند تا یک امتیاز نصیب تیم پاری سن ژرمن گردد. گالتیه پس از درگیری این دو نفر بر سر ضربات پنالتی که اوایل این فصل مقابل مون پلیه بوجود آمده بود،مشخص نمود که پنالتی زن اول تیم امباپه می باشد، در میان گزارش ها از ناآرامی در رختکن بر سر اختلاف در زدن پنالتی ها بین فوق ستاره های تیم، آنها در آخرین بازی لیگ 1 با یکدیگر همکاری کردند.

تحت تاثیر رفتار

گالتیه به خبرنگاران گفت: این سلسله مراتب به خوبی مشخص شده است: کیلیان شماره یک و نیمار شماره دو [برای پنالتی] زدن می باشند،اما واقعیت بازی فرق دارد و لحظه ای که دیدم آنها تبادل نظر کردند و نیمار پس از صحبت با کیلیان تصمیم گرفت پنالتی را او بزند.

من از رفتار کیلیان برای تبریک گفتن به نیمار بعد از گل زدن و رفتار نیمار که او را در اغوش خود گرفت، تشکر و قدردانی کردم. آنها بازیکنان بزرگی هستند و این به آنها بستگی دارد که بر اساس احساسشان تصمیم بگیرند. مهمترین چیز این است که نیمار [به خوبی] از او درخواست کرد و کیلیان آمد تا به او تبریک بگوید.

این دو بازیکن بر سر یک پنالتی مقابل مون پلیه پس از اینکه امباپه شاهد مهار ضربه خود بود، با هم درگیر شدند. گالتیه امیدوار است آخرین حادثه نشان دهد که این دو وقایع گذشته را پشت سر گذاشته اند و می توانند با هم همکاری کنند تا موفقیت بیشتری برای PSG به ارمغان بیاورند.

نیمار در این فصل تاکنون 12 گل در لیگ به ثمر رسانده است که 5 گل بیشتر از هر بازیکن دیگری در پنج لیگ معتبر اروپایی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 8 =

دکمه بازگشت به بالا