اخبارخارجی

زیباترین و زشت ترین لباسهای جام جهانی قطر-گروه یک

قبل از شروع اولین جام جهانی که در یک کشور عربی برگزار شد،اهل ورزش نگاهی دقیق به لباس تیم های جام جهانی قطر انداخته‌ است،ما در 8 بخش جداگانه زیباترین و زشت ترین لباس تیم های حاضر در این رقابت ها را بررسی میکنیم تا یک برنده تعیین کننده برای مبارزه با لباس نیجریه 2018  که جزو زیباترین و گران ترین لباس های تاریخ فوتبال می باشد را پیدا کنیم.ابتدا از گروه یک مسابقات شروع می کنیم.

مطلب مشابه :گران ترین لباس های جهان فوتبال

لباس  تیم های گروه یک مسابقات

تیم ملی قطر

لباس تیم های جام جهانی قطر-لباس تیم قطر

لباس اول:امتیاز 6/10

کشور میزبان قطر همه چیز را برای اولین لباس خانگی خود در جام جهانی بسیار ساده نگه داشته است. اکثر پیراهن ها به رنگ زرشکی مایل به قرمز، همرنگ نشان کشور و اکثر پرچم آن می آید. تنها جزئیات یک الگوی سفید در اطراف هر آستین است، اشاره ای به طرحی مشابه که در سراسر پرچم اجرا می شود. این یک راه محکم، برای شروع جام جهانی است.

لباس دوم:امتیاز 7/10

پیراهن خارج از خانه قایق را کمی جلوتر می راند. در تضاد با رنگ مارونی، به رنگ سفید مایل به زرد – برگرفته از قسمت دیگر پرچم – می رسد و با طرح هندسی طلایی و بژ روی هم پوشانده شده است. این الگو به ارتقای طرح به چیزی جالب تر کمک می کند و از خط ساحلی قطر و سنت ملی غواصی مروارید الهام گرفته شده است.

مجموع امتیاز: 13/20

تیم ملی اکوادور

لباس تیم اکوادور

لباس اول:امتیاز 5/10

هنگامی که از دیدن لباس های طراحی شده ماراتن در فینال های واقعی جام جهانی عبور کنید، میانگین پیراهن خانگی اکوادور مشخص می شود. پایه زرد روشن قوی است و به خوبی با فرهنگ و تمدن کشور کار می کند، اما به طور کلی نمی تواند این باور را القا کند که اکوادور بهترین عملکرد خود را که در سال 2006 به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یافت، مطابقت خواهد داشت.

لباس دوم:امتیاز 8/10

اما کیت دور یک داستان متفاوت است. لباس خارج از خانه با الگوی آبی روشن‌تر پوشیده شده است، که ظاهراً نشانه تمدن اینکاها است که زمانی در اکوادور زندگی می‌کردند. طراحی با استفاده از نقره متالیک برای برجسته سازی بهبود یافته است و پرچم بسیار ظریف اکوادور در نیمه دور هر آستین ظاهر می شود.

مجموع امتیاز: 13/20

تیم ملی سنگال

لباس تیم سنگال

لباس اول:امتیاز 6/10

سنگال تاریخ شطرنجی در جام جهانی دارد، در سال 2002 به یک چهارم نهایی رسید و در سال 2018 به دلیل بازی جوانمردانه حذف شدند. لباس خانگی 2002 آنها همچنان یکی از بهترین لباس های تاریخ است و امسال نتوانست به زیبایی لباس 20 سال پیش برسد. . ویژگی برجسته رنگ سفید، شورون بزرگ روی سینه است که رنگ های پرچم سنگال را به نمایش می گذارد.

لباس دوم: امتیاز4/10

PUMA سابقه دنبال کردن یک الگو را از نزدیک دارد – فقط به لباس های سوم 2020/21 فکر کنید – و لباس های خارج از خانه جام جهانی امسال نیز از فرمول مشابهی پیروی می کنند. برای سنگال، این بدان معناست که یک پیراهن سبز با نوار مرکزی تیره‌تر، تا اینجا خوب، با پرچم سنگال در جلو به پایان می‌رسد.

مجموع امتیاز: 10/20

تیم ملی هلند

لباس تیم هلند

لباس اول:امتیاز 8/10

هلند یک مزیت ناعادلانه دارد، زیرا نارنجی روشن سنتی آنها یکی از بهترین رنگ‌های لباس در جهان است. امسال، آنها آن را با یک الگوی انتزاعی در نارنجی لیزری روشن تر آراسته شده اند. نتیجه دو رنگ برخی از لباس‌های عالی آرشیو هلند را به یاد می‌آورد که امیدوارند این تیم را برای اولین قهرمانی در جام جهانی الهام بخشد.

لباس دوم: امتیاز6/10

کیت خارج از خانه بسیار ایمن‌تر است و به الگوی نایکی که در این فصل در سراسر اروپا دیده می‌شود، پایبند است. پایه پیراهن به صورت Deep Royal درج شده است و با قسمت های مشکی دور گردن به پایان رسیده است. با این حال، ویژگی برجسته، استفاده از قرمز Habanero برای یک نوار رنگی ظریف در اطراف هر آستین است. تقریباً می‌تواند کیت را از خسته‌کننده بودن نجات دهد.

مجموع امتیاز: 14/20

همانطور که مشاهده فرمودید در این گروه زیباترین لباس متعلق به تیم ملی هلند و زشت ترین لباس هم متعلق به تیم ملی سنگال می باشد،نظر شما دوستان چیست؟خوشحال می شویم ما را از نظرات خود در این مورد بی نصیب نگذارید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده + 6 =

دکمه بازگشت به بالا