اخبارخارجی

زیباترین و زشت ترین لباسهای جام جهانی قطر-گروه 3

قبل از شروع اولین جام جهانی که در یک کشور عربی برگزار شد،اهل ورزش نگاهی دقیق به لباس تیم های جام جهانی قطر انداخته‌ است،ما در 8 بخش جداگانه زیباترین و زشت ترین لباس تیم های حاضر در این رقابت ها را بررسی میکنیم تا یک برنده تعیین کننده برای مبارزه با لباس نیجریه 2018  که جزو زیباترین و گران ترین لباس های تاریخ فوتبال می باشد را پیدا کنیم.در بخش های قبلی به معرفی لباس تیم های گروه 1 و 2 این رقابتها پرداختیم و الان نوبت به معرفی لباس تیم های جام جهانی قطر در گروه 3  است که به آن بپردازیم.

مطلب مرتبط:زیباترین و زشت ترین لباسهای جام جهانی قطر-گروه دو

لباس  تیم های گروه 3 مسابقات

تیم ملی آرژانتین

لباس تیم آرژانتین-لباس تیم های جام جهانی قطر

لباس اول:امتیاز 7/10

آرژانتین تیم دیگری است که از داشتن یک لباس نمادین سود می برد. امسال، آنها به یک فرمول آزمایش شده حداقل در قسمت جلو پیراهن پایبند بوده اند، قسمت پشتی کیت خانگی آنها دارای دو نوار بزرگ و دو نوار بسیار کوچکتر است که برای  یادآوری تکرار پرچم آرژانتین طراحی شده اند. سایر جزئیات شامل یک تریم مشکی هوشمند، یک خورشید طلایی روی گردن و یک الگوی ظریف است که روی هر نوار قرار دارد.

لباس دوم:امتیاز 10/10

اگر لباس خانگی یک فرمول کلاسیک برای آرژانتین است، لباس خارج از خانه چیزی جز این است. اکثر پیراهن‌ها به رنگ آبی نیلی ختم می شوند و قسمت پایینی آن با یک موتیف شعله بزرگ پوشانده می‌شود که آن را شبیه چیزی می‌کند که گای فیری می‌پوشد – به نحوی خوب. ویژگی های دیگر، از جمله تریم راش بنفش و لوگوی مینیمالیستی آدیداس، به کامل شدن طراحی لباس کمک می کند.

مجموع امتیاز: 17/20

تیم ملی عربستان سعودی

لباس تیم عربستان

لباس اول:امتیاز 6/10

عربستان سعودی به رنگ‌های سبز و سفید سنتی خود – پایه سفید کلاسیک و تزئینات سبز – پایبند است، اما جزئیات ظریفی را اضافه می‌کند تا کیت را یک قدم جلوتر ببرید. این پیراهن با الگوی تونال برگ نخل پوشانده شده است که قبلاً در پیراهن خارج از خانه 2020/21 این کشور دیده شده بود.

لباس دوم: امتیاز 8/10

در حالی که پیراهن خانگی از طرحی استفاده می کرد که قبلا دیده شده بود، پیراهن خارج از خانه بسیار خلاقانه تر است. پایه کلاسیک سبز تیره بازمی گردد، اگرچه این بار با طرحی سراسری با رنگ روشن تر مزین شده است. پایان طرح یک درخت نخل سفید کوچک در پشت گردن است.

مجموع امتیاز: 14/20

تیم ملی مکزیک

لباس تیم مکزیک

لباس اول: امتیاز 7/10

پیراهن خانگی مکزیک برای جام جهانی آینده یک موتیف جدید و چشم نواز را بدون پرت کردن توجه از پیراهن سبز سنتی معرفی می کند. این پیراهن با طرحی گرافیکی در سایه سبز کمی تیره تر مزین شده است. این طرح هندسی از Quetzalcoatl، خدای باد مکزیکی الهام گرفته شده است، که همچنین حامی کشیشان و مخترع تقویم و کتاب در فرهنگ مکزیک است.

لباس دوم: امتیاز 9/10

پیراهن خارج از خانه با پایه سفید مایل به قرمز شروع می شود، اما این الگوی قرمز سراسری است که آن را در مسیر کلاسیک شدن در جام جهانی قرار می دهد. این طرح از نمادهای فرهنگی مکزیکی الهام گرفته شده است که با ترکیب آنها یک الگوی سبک آزتک در رنگ قرمز تیره ایجاد شده است. اگر مکزیک بتواند در مراحل پایانی مسابقات امسال راه پیدا کند، این پیراهن جایگاه خود را در تاریخ جام جهانی تثبیت خواهد کرد.

مجموع امتیاز: 16/20

تیم ملی لهستان

لباس تیم لهستان

لباس اول:امتیاز 5/10

این کیت خانگی بدی از لهستان نیست، اما چندان خوب هم نیست. به دنبال الگوی نایک برای فصل، یک پایه سفید ساده با یک بخش متفاوت در هر دو شانه تنظیم شده است. روی این پیراهن، طرحی خاکستری و سفید است. لباس لهستان تقریبا رو به سراشیبی طراحی قرار دارد .

لباس دوم:امتیاز 6/10

پیراهن خارج از خانه به همان اندازه ساده است اما به نوعی حتی بهتر عمل می کند. تقریباً کاملاً قرمز است و از سایه عالی برای ایجاد یک بیانیه پررنگ استفاده می شود. تنها جزئیات، خطوط سفید ظریف در اطراف هر آستین و یقه است. در کل بد نیست.

مجموع امتیاز: 11/20

گروه 3 یک گروه مرگ غیرمنتظره است، اما در نهایت، این طرح‌های آرژانتین و مکزیک است که آنها را به دور بعدی می‌رساند. هر دو کیت به نظر می‌رسند که می‌توانند جایگاه خود را به عنوان یک کلاسیک در تمام دوران تثبیت کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × چهار =

دکمه بازگشت به بالا