اخبارخارجی

زیباترین و زشت ترین لباسهای جام جهانی قطر-گروه 8

قبل از شروع اولین جام جهانی که در یک کشور عربی برگزار شد،اهل ورزش نگاهی دقیق به لباس تیم های جام جهانی 2022قطر انداخته‌ است،ما در 8 بخش جداگانه زیباترین و زشت ترین لباس تیم های حاضر در این رقابت ها را بررسی میکنیم تا یک برنده تعیین کننده برای مبارزه با لباس نیجریه 2018  که جزو زیباترین و گران ترین لباس های تاریخ فوتبال می باشد را پیدا کنیم.پس از عملکرد برتر آرژانتین و دانمارک در نیمه اول مرحله گروهی جام جهانی لباس، نیمه دوم به همان اندازه شگفتی‌های زیادی را به همراه خواهد داشت. در اینجا نگاهی نزدیک به لباس‌های 16 کشور بعدی که در قطر شرکت می‌کنند را مشاهده می‌کنیم.در این سری به معرفی لباس تیم های جام جهانی 2022 قطر در گروه 8 می پردازیم.

زیباترین و زشت ترین لباسهای جام جهانی قطر-گروه 7

لباس تیم های جام جهانی 2022قطر-گروه 8 مسابقات

لباس تیم پرتغال

لباس  تیم های جام جهانی 2022قطر-لباس تیم پرتغال

امتیاز لباس اول: 7/10

پرتغال برای اولین بار در جام جهانی امسال از نوار مورب استفاده خواهد کرد. این طرح – که کیت معروف موناکو را به یاد می آورد – قسمت قرمز فلفلی را در بالا با قسمت سبز تیره زیر تقسیم می کند. این پیراهن با جزئیات طلایی  نایک تمام شده است.

امتیاز لباس دوم: 7/10

رنگ قرمز و سبز پرچم پرتغال و لباس خانگی نیز روی پیراهن دوم به کار رفته است. در این طرح، یک نوار ضخیم در وسط پیراهن ایجاد می کند که دو رنگ آن با یک خط جداکننده کمی خارج از مرکز از هم جدا شده اند. این راه راه با پیراهن سفید مایل به قرمز با تزئینات سرمه ای تضاد دارد.

امتیاز کلی: 14/20

لباس تیم غنا

لباس تیم غنا

امتیاز لباس اول: 7/10

پیراهن خانگی غنا همه چیز را بسیار ساده نگه می دارد و تقریباً هیچ تزئینی به پیراهن سفید اضافه نمی شود. این سادگی باعث می‌شود رنگ‌های پرچم غنا در اطراف هر بازوی آستین بدرخشند و طراحی پیراهن را برجسته کند.

امتیاز لباس دوم: 5/10

یک بار دیگر، با پیروی از الگوی پیراهن خارج از خانه PUMA، غنا نشان می دهد که چگونه می توان از آن برای تزریق شخصیت به کیت استفاده کرد. پایه قرمز روشن با رنگ زرد جعبه مرکزی تضاد دارد و الگوی رنگ پرچم غنا لمس خوبی است.

امتیاز کلی: 12/20

لباس تیم اروگوئه

لباس تیم اروگوئه

امتیاز لباس اول: 8/10

اروگوئه و PUMA نمونه کاملی از آنچه یک پیراهن اروگوئه باید باشد ارائه کرده اند. سایه آبی سلسلته عالی است، و اضافات کوچک مانند- یقه تک دکمه ای، سر آستین های سفید و جزئیات طلایی – فقط به طراحی اضافه می کنند. این لباس یک برنده واقعی است.

امتیاز لباس دوم: 5/10

پیراهن خارج از خانه به خوبی پیراهن خانگی نیست، اما وحشتناک هم نیست. با پیروی از طراحی مشابه تمام پیراهن‌های دوم PUMA در مسابقات، ترکیب سفید و آبی روشن به خوبی کار می‌کند و یقه و سرآستین‌ها به‌ویژه قوی هستند. با این حال، آن جعبه در وسط پیراهن آن را ناامید می کند.

امتیاز کلی: 13/20

لباس تیم کره جنوبی

لباس تیم کره جنوبی

امتیاز لباس اول: 8/10

تم برجسته کیت خانگی قرمز و مشکی کره جنوبی، یک نقش برجسته نواری ببر در اطراف شانه ها است. این طرح از Dokkaebi الهام گرفته شده است، موجودی از اساطیر کره ای که برای نشان دادن “ذهنیت خشن” ملت انتخاب شده است. در ترکیب با یقه مشکی و جزئیات، همه چیز کاملاً با هم ترکیب می شود.

امتیاز لباس دوم: 9/10

در حالی که پیراهن رنگارنگ خارج از خانه ممکن است بلافاصله رنگ سفید، قرمز و آبی پرچم کره جنوبی را به یاد نیاورد، اما الهام از نماد Taeguk در وسط پرچم است. این الگو نشان دهنده آسمان (آبی) و زمین (قرمز) است. هر دو رنگ در پیراهن خارج از خانه در کنار رنگ های زرد به سبک گرافیتی استفاده شده است. این یکی از چشم نوازترین طرح های این مسابقات است و به عنوان یک کلاسیک جام جهانی شناخته می شود.

امتیاز کلی: 17/20

پس از بررسی لباس تیم های جام جهانی 2022قطر در گروه 8،کره جنوبی به راحتی در پشت لباس قدرتمند خود و خارج از خانه به دور دوم صعود می کند، اما رقابت سختی برای کسب مقام دوم است. در پایان، پرتغال در مقام دوم قرار گرفت و اروگوئه و لباس خانگی زیبایش را پشت سر گذاشت و غنا در جایگاه آخر گروه قرار گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + سه =

دکمه بازگشت به بالا