اخبارخارجی

زیباترین و زشت ترین لباسهای جام جهانی قطر-گروه7

قبل از شروع اولین جام جهانی که در یک کشور عربی برگزار شد،اهل ورزش نگاهی دقیق به لباس تیم های جام جهانی 2022 قطر انداخته‌ است،ما در 8 بخش جداگانه زیباترین و زشت ترین لباس تیم های حاضر در این رقابت ها را بررسی میکنیم تا یک برنده تعیین کننده برای مبارزه با لباس نیجریه 2018  که جزو زیباترین و گران ترین لباس های تاریخ فوتبال می باشد را پیدا کنیم.پس از عملکرد برتر آرژانتین و دانمارک در نیمه اول مرحله گروهی جام جهانی لباس، نیمه دوم به همان اندازه شگفتی‌های زیادی را به همراه خواهد داشت. در اینجا نگاهی نزدیک به لباس‌های 16 کشور بعدی که در قطر شرکت می‌کنند را مشاهده می‌کنیم.در این سری به معرفی لباس تیم های جام جهانی 2022 قطر در گروه 7 می پردازیم.

زیباترین و زشت ترین لباسهای جام جهانی قطر-گروه 6

لباس  تیم های جام جهانی 2022-گروه 7 مسابقات

لباس تیم ملی برزیل

لباس تیم های جام جهانی 2022-تیم برزیل

امتیاز لباس اول: 8/10

بهبود در یک کلاسیک می تواند سخت باشد، و زرد و سبز برزیل تقریباً به همان اندازه کلاسیک است. این بار، ترکیب رنگ نمادین با یک یقه تک دکمه ای و یک الگوی چاپی بسیار ظریف جگوار تکمیل می شود که به پیراهن خارج از خانه اشاره دارد.

امتیاز لباس دوم: 6/10

در حالی که پیراهن خانگی با موتیف جگوار خود ظریف است، پیراهن خارج از خانه آن را بر روی بازوها و سر شانه پیراهن قرار می دهد. این در رنگ سبز اسپارک در هر آستین استفاده می شود و به رنگ آبی محو می شود. این طرح از جگوارها در آمازون الهام گرفته شده است، اما در نهایت باعث حواس پرتی پیراهن می شود.

امتیاز کلی: 14/20

لباس تیم ملی صربستان

لباس تیم صربستان

امتیاز لباس اول: 6/10

ترکیب رنگ قرمز و طلایی صربستان به خوبی کار می کند، با یک رنگ نهایی زیبا به شکل یک الگوی متقاطع سرتاسر ظریف. به غیر از این، چیز زیادی برای گزارش دادن  وجود ندارد. یک کیت خانگی محکم اما غیرقابل تماشا.

امتیاز لباس دوم: 4/10

کیت دوم این تیم نمونه دیگری از انتخاب الگوی PUMA است. در این نمونه، پیراهن سفید است و نشان ملی این کشور در وسط طلایی متالیک است. جز این چیز زیادی برای گفتن در مورد آن وجود ندارد.

امتیاز کلی: 10/20

لباس تیم ملی سوئیس

لباس تیم سوئیس

امتیاز لباس اول: 5/10

پیراهن خانگی سوئیس یکی دیگر از طرح های جامد است که از پایه قرمز رنگ آن حواس پرتی کمی دارد. تنها جزئیات به شکل یک الگوی گرادیان در بالای پیراهن است که خطوط سفید درست بالای نشان ها شروع می شود. این یک لمس خوب است.

امتیاز لباس دوم: 3/10

الگوی PUMA با انتقادات زیادی در مقدمات جام جهانی مواجه شده است، اما این احتمالاً بدترین نمونه از آن است. جعبه قرمز بزرگ در وسط به نظر می رسد که به جای نمایش اعداد بازیکنان سوئیس باید یک برچسب نام باشد.

امتیاز کلی: 8/20

لباس تیم ملی کامرون

لباس تیم کامرون

امتیاز لباس اول: 7/10

کامرون پادشاه لباس‌های جام جهانی است و برخی از بحث‌برانگیزترین و مبتکرانه‌ترین طرح‌های تاریخ این مسابقات را بر تن کرده است.اما امسال آن را کمی ایمن تر بازی می کنند، اگرچه به نظر می رسد با الگوی الهام گرفته از قفسه سینه پوشانده شده است. با این حال اشتباه گرفتن در پالت رنگ سبز، زرد و قرمز این کشور دشوار است و هنوز هم اینجا عالی به نظر می رسد.

امتیاز لباس دوم: 6/10

قفسه سینه با پیراهن میهمان نیز بازمی گردد، این بار در رنگ سبز تیره در پس زمینه سفید. این دقیقاً همان طرح پیراهن خانگی است، اما این ترکیب رنگ به خوبی رنگ‌های سنتی خانه کار نمی‌کند.

امتیاز کلی: 13/20

بهترین لباس تیم های جام جهانی 2022 قطر در گروه 7 با دو پیراهن خارج از خانه مشخص می شود که سوئیس و صربستان را در اولین مانع حذف می کند. این به طراحی غیر متعارف قفسه سینه کامرون و پیراهن های چاپ جگوار برزیل اجازه می دهد تا به راحتی به دور بعدی راه پیدا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا