اخبارخارجی

لستر 0-1 سیتی؛پیروزی با ضربه استثنایی دیبروین

به گزارش “اهل ورزش“، سیتیزن ها در روزی که ارلینگ هالند را در اختیار نداشتند، با ضربه استثنایی  دیبروینه از روی ضربه ایستگاهی برابر لستر به پیروزی رسیدند و به سه امتیاز حساس این دیدار دست یافتند.

منچسترسیتی بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی و روی ارسال کوین دی بروینه و ضربه رودری می توانست به گل اول برسد، اما وارد با عکس العملی مناسب دروازه لستر را نجات داد. در دقیقه 17 و این بار با پاس رو به بیرون دی بروینه سیتی باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد، اما این بار وارد ضربه برناردو سیلوا را مهار کرد.

پیروزی با ضربه استثنایی دیبروین

دقایقی بعد لستر روی ضدحمله ای سریع و با ارسال جیمی واردی موقعیت گلزنی داشت، اما ضربه بارنز بعد از حرکت به سمت داخل از جناع راست، با واکنش مناسب ادرسون همراه شد و این فرصت از دست رفت.

در ادامه این بار حرکت دی بروینه باعث شد خولیان آلوارز در گوشه محوطه لستر صاحب فرصت خوبی برای گلزنی شود، اما ضربه این مهاجم جوان از زاویه مناسبی برخوردار نبود و در اختیار وارد قرار گرفت. در ادامه نیمه نخست اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد و در نهایت 45 دقیقه اول با تساوی بدون گل به اتمام رسید.

سیتی در ابتدای نیمه دوم نیز هجومی ظاهر شد و این بار رودری در مرکز محوطه جریمه لسترسیتی می توانست دروازه این تیم را باز کند، اما ضربه این هافبک اسپانیایی دقیق نبود و با اختلاف کمی به بیرون رفت.

پیروزی با ضربه استثنایی دیبروین

در دقیقه 50 سیتی به گل اول این دیدار دست یافت. با متوقف شدن جک گریلیش، این تیم صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و کوین دی بروینه با یک شوت استادانه و تماشایی، بالاخره موفق شد دروازه لستر را باز کند.

دقایقی بعد و روی حرکت جیمز مدیسون بود که یوری تیلمانس در گوشه محوطه جریمه سیتی صاحب موقعیت شده و می توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما ضربه او را ادرسون با واکنشی فوق العاده دفع کرد و این فرصت از دست رفت.

در ادامه این بار جیمز مدیسون در گوشه محوطه جریمه فرصتی خوب را برای گلزنی کیلیچی ایهیناچیو فراهم کرد، اما ضربه این بازیکن نیز دقیق نبود و با اختلاف کمی به بیرون رفت.

پیروزی با ضربه استثنایی دیبروین

در دقیقه 86 و روی ارسال ایهیناچیو بود که لستر فاصله ای تا زدن گل تساوی نداشت، اما ضربه سر داکا در موقعیتی خوب دقیق نبود و در اختیار ادرسون قرار گرفت. در اوقات اضافی این بار ضربه سر روبن دیاز با فاصله ای کمی از کنار دروازه سیتی به بیرون رفت تا این تیم از یک گل به خودی جان سالم به در ببرد و در نهایت آنها با همان یک گل موفق به شکست لستر شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا