اخبارخارجی

پزشک تیم ملی بلژیک:لوکاکو باید برای آمادگیش مسابقه با زمان بدهد.

به گزارش اهل ورزش به گفته پزشک تیم بلژیک، روملو لوکاکو باید برای آمادگیش مسابقه با زمان بدهد.

مصدومیت ران که تقریباً دو ماه پیش توسط لوکاکو متحمل شد، در ابتدا انتظار می رفت که او را برای چند هفته دور نگه دارد، اما او هنوز به ترکیب اینتر بازنگشته است – باشگاهی که در تابستان به صورت قرضی از چلسی به آن بازگشت. در حالی که او می تواند برای بازی در دیدار چهارشنبه با ویکتوریا پلژن در لیگ قهرمانان اروپا بازگردد، زمان او برای حضور در زمین قبل از جام جهانی کم است.

لوکاکو باید برای آمادگیش مسابقه با زمان بدهد.

کریستوف ساس، پزشک تیم بلژیک، در مورد آمادگی بازیکن قرضی چلسی، نگران این است که او چقدر برای مسابقات نیم فصل آماده خواهد بود. او به HLN گفت: «این مسابقه ای خواهد بود که او را از نظر پزشکی آماده نمی کند، بلکه در سطح بالایی قرار دارد. ریتم برای هر بازیکنی مهم است. از یک طرف، بازیکنانی که درست قبل از شروع مسابقات آسیب می بینند، بسیار کمتر به تناسب اندام می رسند. از طرف دیگر، بازیکنانی که ریتم کمتری دارند، مسابقات را با شرایط بد شروع می‌کنند، زیرا معمولاً همه آن را با یک ریتم شروع می‌کنند.»

لوکاکو باید برای آمادگیش مسابقه با زمان بدهد.

بلژیک چند سالی است که تیم قدرتمندی دارد و این جام جهانی آخرین شانس واقعی “نسل طلایی” فعلی آنها برای بردن جام پس از سوم شدن در جام جهانی قبلی در روسیه است. شیاطین سرخ می خواهند لوکاکو در بازی اولشان مقابل کانادا در 23 نوامبر آماده و برایشان گلزنی کند.

این بازیکن 29 ساله این شانس را دارد که 6 بازی دیگر در سطح باشگاهی انجام دهد تا آمادگی خود را از هم اکنون تا جام جهانی افزایش دهد.بلژیک همچنین دو بازی تدارکاتی قبل از شروع مسابقات جام جهانی دارد که مقابل عراق و مصر می باشد. بنابراین وی باید بتواند از آنها بهره کاملی را ببرد تا زودتر فرم خودش را بدست بیاورد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 13 =

دکمه بازگشت به بالا