اخبارخارجی

لیست نهایی پرتغال در جام جهانی قطر اعلام شد

به گزارش اهل ورزش لیست نهایی پرتغال در جام جهانی قطر اعلام شد،پرتغال که هشتمین حضور خود را در جام جهانی قطر انجام خواهد داد و سرمربی تیم،فرناندو سانتوس امیدوار است که تیمش بتواند انتظارات را برآورده کند.

آنها هنوز جایزه مورد علاقه خود را نبرده اند و بهترین نتیجه آنها کسب مقام سوم در سال 1966 بود.

ممکن است این زمانی باشد که کریستیانو رونالدو و یارانش. سرانجام پس از کسب سهمیه از طریق پلی آف، جام قهرمانی را به دست آورند؟

آنها در گروه H با تیم های اروگوئه، غنا و کره جنوبی همگروه شده اند. گروه آسانی برای قرار گرفتن در آن نیست، اما با توجه به ترکیب آنها احتمالاً صدر نشینی چندان دور از دسترس نباشد.

با 26 بازیکن دعوت شده به تیم ملی پرتغال، فکر می‌کنید پرتغال تا کجا در قطر پیش خواهد رفت؟

لیست نهایی پرتغال در جام جهانی قطر-دروازه بان ها

دروازه بانی باید دغدغه اصلی سانتوس در قطر باشد. اگرچه گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، هیچ کدام را نمی توان جزو بهترین های دنیا به حساب آورد.

روی پاتریسیو دروازه بان کهنه کار به طور سنتی بهترین انتخاب بوده است اما مستعد اشتباهات است.

روی پاتریسیو

دیوگو کاستا از پورتو دروازه‌بان جوانی است و به‌عنوان کسی که بازی با پای مطمئنی دارد در بین دروازه بانها شناخته می‌شود، اما تجربه بازی در بزرگ‌ترین بازی ها را ندارد. با این حال، قطر می تواند فرصتی باشد که او نقش اصلی را بر عهده بگیرد و واقعاً خود را به جهان معرفی کند.

خوزه سا از ولوز احتمالا سومین گزینه برای سانتوس خواهد بود، اما هنوز اولین بازی خود را در تیم ملی بزرگسالان انجام نداده است.

نام بازیکن

باشگاه

روی پاتریسیو

آاس رم

خوزه سا

وولورهمپتون

دیگو کاستا

پورتو

 

لیست نهایی پرتغال در جام جهانی قطر-مدافعان

پرتغال خط دفاعی محکمی دارد که توسط روبن دیاز کاپیتان منچسترسیتی هدایت می شود. او احتمالا با پپه بازیکن باتجربه درقلب خط دفاعی  بایستد.

روبن دیاز و پپه

خوزه فونته علیرغم تجربه اش حضور در جام جهانی را از دست داده است، ژائو کانسلو گزینه مورد نظر در پست دفاع راست است، اما ممکن است با دیوگو دالوت، که در این فصل در منچستریونایتد استثنایی بوده، رقابتی برای پست ثابت داشته باشد.

در جناح چپ، نونو مندز احتمالا بازیها را شروع می کند. با این حال، سانتوس برای انتخاب در این پست ناامید است زیرا چندین نامزد دیگر مثل رافائل گوئریرو بازیکن دورتموند وجود دارد و این واقعیت که کانسلو نیز می تواند در آنجا بازی کند.

نام بازیکن

باشگاه

پپه

پورتو

روبن دیاز

منچستر سیتی

ژائو کانسلو

منچستر سیتی

نونو مندز

پاری سن ژرمن

دیگو دالوت

منچستر یونایتد

آنتونیو سیلوا

بنفیکا

رافائل گریرو

بورسیا دورتموند

دانیلو پریراپاری سن ژرمن

 

لیست نهایی پرتغال در جام جهانی قطر-هافبک ها

پرتغال کیفیت بسیار زیادی در مرکز زمین دارد.

سه بازیکن اصلی احتمالا برونو فرناندز، روبن نوس و برناردو سیلوا می باشند. اما اگر سانتوس بخواهد همه چیز را در وسط زمین را قاطی کند، گزینه های مطمئن زیادی دارد.

برونو فرناندز

ویتینیا و ماتئوس نونس استعدادهای جوان و هیجان انگیزی هستند، در حالی که ویلیام کاروالیو عمق و تجربه بیشتری به فهرست تیم اضافه می کند.

اوتاویو دیر شکوفا می شود اما مطمئناً در پورتو  پتانسیل درخشش در بالاترین سطح را دارد.

رناتو سانچس که زمانی گفته می شد یک استعداد بالقوه است، نتوانسته است انتظارات را برآورده کند. او پس از پیوستن به پاری سن ژرمن در تابستان برای حضور در ترکیب اصلی با مشکل مواجه است و در نتیجه نتوانسته است در این لیست قرار بگیرد.

نام بازیکن

باشگاه

ویتینیا

پاری سن ژرمن

ویلیام کاروالیو

رئال بتیس

برناردو سیلوا

منچستر سیتی

ژائو ماریو

بنفیکا

برونو فرناندز

منچستر یونایتد

روبن نوس

وولورهمپتون

ژائو پالهینیا

وولورهمپتون

ماتئوس نونز

وولورهمپتون

اتاویو

پورتو

لیست نهایی پرتغال در جام جهانی قطر-مهاجمان

امیدهای پرتغال بار دیگر بر دوش کریستیانو رونالدو است. بازیکنی که بیشترین گل های بین المللی را در فوتبال مردان دارد، به دنبال آن است که به تعداد گل های خود در قطر بیفزاید و کشورش را به سمت قهرمانی در این رقابت ها هدایت کند.

کریستیانو رونالدو در لیست نهایی پرتغال در جام جهانی قطر

 

او توسط بازیکنانی مانند ژائو فلیکس و رافائل لیائو از میلان حمایت خواهد شد و دیوگو ژوتا و پدرو نتو هر دو به دلیل مصدومیت از لیست خارج شدند.

آندره سیلوا و گونزالو راموس موفق شده انددر لیست پرتغال برای قطر جای بگیرند، اما جایی برای گونزالو گوئدس وجود ندارد که این جام جهانی را از دست داده است.

بازنشستگی رافا سیلوا از فوتبال بین المللی در ماه سپتامبر برای پرتغال یک شگفتی بود.

نام بازیکن

باشگاه

کریستیانو رونالدو

منچستر یونایتد

ژائو فلیکس

اتلتیکو مادرید

رافائل لیائو

آث میلان

ریکاردو هورتا

براگا

گونزالو راموس

بنفیکا

آندره سیلوا

لایپزیک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا