اخبارخارجی

ماتئوس:موسیالا مرا یاد مسی می اندازد

لوتار ماتئوس، اسطوره بایرن مونیخ، جمال موسیالای 19 ساله را با لیونل مسی مقایسه کرده است و گفت:موسیالا مسی جدید میتواند باشد.

موسیالا این فصل را آتشین شروع کرده و در دو بازی سه گل به ثمر رسانده و چشم ماتئوس اسطوره بایرن را به خود جلب کرده است. برنده سابق توپ طلا از این جوان تمجید کرده و او را با یکی از بهترین بازیکنان تمام دوران یعنی با لیونل مسی مقایسه کرده است.

موسیالا مسی جدید

ماتائوس در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: من برای او عنوان یک فوتبالیست جهان را آرزو می کنم، اما او هنوز در یک پیشرفت خاص است. او با شادی، حرکات و دریبل هایش مرا به یاد لیونل مسی می اندازد. من به او اعتماد دارم. اگربه همین منوال ادامه دهید و به عنوان بخشی از یک تیم موفق، چیزهای بزرگی به دست آورید. او این پتانسیل را دارد که بتواند روی توپ طلا و عنوان قهرمانی فوتبال جهان حساب کند. موسیالا مستقر است. او همیشه می خواهد پیشرفت کند. این جاه طلبی است. اگر او به همین منوال ادامه دهد، می تواند جانشین رابرت لواندوفسکی شود.

موسیالا که متولد آلمان است ولی دوران کودکی خود را در انگلیس زندگی است و سابقه بازی در تیمهای پایه ساوتهمپتون و چلسی را دارد، ترجیح داد برای آلمان بازی کند تا انگلیس. او قبل از اینکه تصمیم بگیرد به آلمان ملحق شود، در تمام سنین تا زیر 21 سال بازیکن انگلیس بود. او 15 بازی در سطح بزرگسالان برای ژرمن ها انجام داده است.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 17 =

دکمه بازگشت به بالا