اخبارخارجی

توپچی‌ ها در اوج،سه برد از سه بازی

مارتین اودگارد در این بازی دو گل به ثمر رساند و توپچی ها سه برد از سه بازی در لیگ برتر به دست آوردند.آرسنال در حالی به صدر لیگ برتر صعود کرد که در ادامه شروع بی نظیر خود در این فصل با برد قاطع 3-0 مقابل بورنموث به پیروزی رسید.

گل فوق‌العاده ویلیام سالیبا در دقیقه 54 به دو گل مارتین اودگارد در نیمه اول اضافه شد تا تیم میکل آرتتا سه برد از سه  بازی به دست آورد.

این اولین بار از سال 2004 است که آرسنال یک فصل لیگ برتر را با سه پیروزی متوالی آغاز می کند.

تیم آرتتا مقابل بورنموث خیلی خوب ظاهر شد، با دو گل از اودگارد در 11 دقیقه ابتدایی که نتیجه مسابقه را قبل از شروع بازی روشن کرد.

مارتین اودگارد-سه برد از سه بازی

هیچ راهی برای بازگشت تیم میزبان که کاملاً از رده خارج شده بودند وجود نداشت، با ضربه زیبای سالیبا در اوایل نیمه دوم، عملکرد فوق‌العاده توپچی‌ها تکمیل شد، آن‌ها میتوانستند با گلی از گابریل ژسوس که توسط VAR به خاطر آفساید مردود اعلام شد،نتیجه را بهبود ببخشند.

کاپیتان جدید آرسنال به چنین روزی نیاز داشت.در حالی که بازیکنانی مانند گابریل ژسوس و گابریل مارتینلی تا به اینجا در این فصل درخشیده اند، اودگارد  تلاش کرده بود تا تاثیری بزرگ داشته باشد. او مثل همیشه آرام بود، اما شما احساس می کردید که او به یک لحظه بزرگ نیاز دارد. بنابراین زدن دو گل  برای اولین بار از زمانی که یک نوجوان 16 ساله که در نروژ بازی می کرد نه فقط برای او، بلکه برای تیم مهم بود.

مدافع میانی و جوان فرانسوی بهتر و بهتر می شود.سالیبا باید در حال حاضر عاشق زندگی در آرسنال باشد. او در دو بازی اول خود تأثیر زیادی گذاشت و یک بار دیگر در ورزشگاه ویتالیتی عملکردی بی‌عیب داشت.او در دفاع و مالکیت توپ فوق العاده بود و یک گل فوق العاده نیز به ثمر رساند تا باشگاه روی وی حساب ویژه ای باز کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × پنج =

دکمه بازگشت به بالا