اخبارخارجی

کونته: هری امتیازها را فقط با جام عوض می کند

آنتونیو کونته پس از شکستن یک رکورد دیگر در لیگ برتر، هری کین را تحسین کرد، اما اعتراف کرد که این مهاجم همه چیز را با یک جام عوض خواهد کرد.

کین 185مین گل خود را در لیگ برتر برای تاتنهام در پیروزی 1-0 شنبه مقابل وولور به خانه زد – هیچ بازیکنی در تاریخ این رقابت ها تا به حال این همه گل برای یک باشگاه به ثمر نرسانده است. او پیش از این با سرخیو آگوئرو، اسطوره منچسترسیتی، این رکورد را به اشتراک گذاشته بود.

هری کین

 در حالی که کونته به این بازیکن انگلیسی افتخار می کرد، اذعان کرد که هنوز چیزی از دوران حرفه ای کین کم است،این فقط نمونه دیگری از جایگاه کین به عنوان یکی از بهترین مهاجمان در لیگ است .

کونته گفت: “خوب می دانم که این یک دستاورد بزرگ است، یک دستاورد بزرگ شخصی و به خوبی می دانم که هری دوست دارد این دستاورد را با یک جام عوض کند.”

من این را می دانم  او با این موضوع کار می کندو ما هم برای این مورد کار می کنیم، سعی می کنیم تیم را ارتقا دهیم، باشگاه را به سطح دیگری برسانیم و نه تنها دستاوردهای بزرگ شخصی داشته باشیم.

اما در عین حال، ما به خوبی می دانیم که آنچه در مورد هری مد نظر من است، در مورد یک مهاجم در کلاس جهانی صحبت می کنیم.

کین افزود:این 9 تا 10 سال بازی در لیگ برتر فوق العاده بود و امیدوارم سالهای بهتری در پیش داشته باشم.

هری کین وارد دو سال پایانی قرارداد خود با تاتنهام شده است و گفته می شود که نسبت به آینده خود آرام است ومسولان باشگاه تایید کرده اند که تمایل متقابل برای تمدیدقرارداد کین در باشگاه وجود دارد، اما نه تیم و نه بازیکن برای  میز مذاکره عجله ندارند.

کونته در اوایل تابستان در مورد کین گفت: “شما خوب می دانید که هری برای ما بازیکن مهمی است،اما من او را بسیار خوشحال می بینم.” احساسات او مثبت است اما در عین حال باید درک کنیم که اگر می خواهیم به چیزی مهم برسیم باید در هر بازی بجنگیم و امشب آنها نشان دادند که بله ما فوتبال بازی کردیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا