اخبارخارجی

تاریخ سازی بایرن در بوندس لیگا

تاریخ سازی بایرن مونیخ؛ قهرمان آلمان در فصل 2022-2023 از بن بست خارج شده و حریفان داخلی را از دم تیغ میگذراند.

بایرن مونیخ که در تابستان با روبرت لواندوفسکی خداحافظی کرده بود و مهاجم لهستانی گلزن خود را به بارسلونا فروخت، اما همچنان توانسته در خط حمله خود تاریخ سازی کند. قهرمانان فعلی بوندسلیگا شروع قابل توجهی در فصل 2022-23 داشته اند، به طوری که 15 گل در سه بازی به ثمر رسانده اند.

آنها فقط در یک بازی دروازه خود را باز شده دیده اند، تا به حال هیچ تیمی در شروع فصل بوندس لیگا آلمان تا این حد در گل زدن و گل نخوردن نسبت به بایرن برتری نداشته است.

تیم یولیان ناگلزمن در بازی ابتدایی خود آینتراخت فرانکفورت را با نتیجه 6-1 شکست داد و سپس در آلیانز آرنا 2-0 وولفسبورگ را شکست داد.در بازی دیگر که در خارج از خانه بود،در روز یکشنبه با نتیجه 7-0 بوخوم را شکست داد و رکورد جدیدی را به ثبت رساندند.

تاریخ سازی بایرن در بوندس لیگا

در حالی که لواندوفسکی در ماه ژوئیه بایرن را ترک کرد، بایرن با سرژ گنابری با یک قرارداد جدید به همکاری ادامه داد،آنها همچنین سادیو مانه، فوق ستاره سنگالی را از لیورپول به خدمت گرفت.او در مقابل بوخوم یک گل زد تا تعداد گل های  او در بازی های این فصل به 4 گل افزایش یابد، در حالی که کینگزلی کومان با یک گل و دو پاس گل شگفت انگیز بود.

لروی سانه یکی دیگر از کسانی بود که هدف خود را پیدا کرد، زیرا او از غیبت دیگران نهایت استفاده را برد، و ناگلزمن از فرمی که توسط این وینگر ناراضی در بازی از خود ارائه داد و همچنین تلاش وی برای ثبت بهترین عملکرد خود برای بایرن،خوشحال است.

او در مورد سانه گفت: “او امروز واقعا خوب عمل کرد،در چند هفته گذشته انتقاداتی وجود داشت. او یک فوتبالیست بسیار خوب است.وقتی او 100 درصد برای این کار آماده است، یکی از بهترین بازیکنان اروپا است. او سریع است، دریبلینگ خوب، تمام کنندگی و زمان بندی خوبی دارد.

بایرن روز شنبه از تیم بوروسیا مونشن گلادباخ میزبانی خواهد کرد،تیم ناگلزمن در حال حاضر تنها تیمی است که هنوز رکورد 100 درصدی را در بوندسلیگا دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دو =

دکمه بازگشت به بالا