اخبارخارجی

ماتا و ایکاردی در بین 5 بازیکن جدید گالا

باشگاه گالاتاسرای به طور رسمی به خدمت گرفتن پنج بازیکن جدید را اعلام کرد که در بین آنها خوان ماتا و مائورو ایکاردی هم دیده می‌شوند.

باشگاه گالاتاسرای به طور رسمی اعلام کرد که مائورو ایکاردی، خوان ماتا، میلوت راشیتسکا، ماتیاس راس یانسن و یوسف دمیر با به خدمت گرفته است.
در این بین به خدمت گرفتن ایکاردی و ماتا برای هواداران این باشگاه استانبولی اهمیت بیشتری داشته است.ایکاردی که در سال 2019 به پی اس جی پیوست، نتوانست جای ثابتی در ترکیب این تیم پیدا کند و در نهایت مجبور شد از این باشگاه جدا شود.به گزارش RMC دستمزد خالص مائورو ایکاردی در پاری سن ژرمن 6.75 میلیون یورو است و گالاتاسارای فقط 750 هزار یورو از آن را پرداخت می کند. 6 میلیون یوروی باقی مانده توسط پاری سن ژرمن پرداخت خواهد شد و این یعنی آنها حدود 90 درصد از دستمزد ایکاردی را می پردازند. پاری سن ژرمن که با مشکلات فرپلی مالی مواجه است، سودی از جدایی ایکاردی از این بابت نخواهد داشت.

خوان ماتا هم بعد از اتمام قراردادش با منچستریونایتد، بازیکن آزاد بود و تصمیم گرفت در سال های پایانی دوران حرفه ای اش، در سوپرلیگ ترکیه بازی کند. این هافبک 34 ساله قراردادی یک ساله با گالاتاسرای امضا کرد که در صورت توافق طرفین برای یک سال دیگر قابل تمدید است.بازیکن اسبق والنسیا و تیم ملی اسپانیا پس از 11 سال بازی در لیگ برتر، انگلستان را به مقصد ترکیه ترک کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا