اخبارخارجی

مدافع آلمانی رئال همه کاری برای برد رئال کرد

مبارزه رودیگر با چنگ و دندان-آنتونیو رودیگر، با گل دقیقه 95 خود رئال را از یک شکست مسلم برابر شاختار نجات داد. او پس از گلزنی به دلیل برخورد با دروازه‌بان حریف با سر و صورتی خونین زمین را ترک کرد.

تنها چند ثانیه به پایان بازی رئال مادرید و شاختار باقی مانده بود و به نظر می رسید رئال اولین شکست فصل خود را در ورشو تجربه خواهد کرد ولی همان اتفاقی رخ داد که فصل گذشته بارها شاهدش بودیم. رئال بازهم نباخت و در ثانیه پایانی کار را مساوی کرد.

کهکشانی ها به یک برد نیاز داشتند تا صعودشان به دور بعد لیگ قهرمانان را قطعی کنند ولی با گل دقیقه 46 زوبکوف غافلگیر شدند. تعویض های کارلو آنچلوتی و ورود بازیکنانی نظیر لوکا مودریچ، وینیسیوس، داوید آلابا و مارکو آسنسیو نیز نتوانست روند بازی را به نفع رئال عوض کند و بازی در دقیقه 95 به نظر تمام شده بود تا اینکه یک ارسال از تونی کروس به درون محوطه جریمه شاختار و پرواز بلند آنتونیو رودیگر، مدافع جلوکشیده رئال، همه چیز را عوض کرد.مبارزه رودیگر با چنگ و دندان

مصدومیت رودیگر

ضربه سر رودیگر پس از برخورد به تیر افقی دروازه به گل تبدیل شد تا رئال مادرید بازی باخته را مساوی کند. رودیگر یک دقیقه قبل هم این شانس را داشت تا گل تساوی را بزند ولی ضربه سر او با اختلافی کم به بیرون رفته بود ولی در دقیقه 95 او درست به هدف زد.

خونریزی صورت رودیگر

رودیگر پس از گلزنی و به دلیل برخورد شدید با گلر شاختار به شدت از ناحیه صورت مصدوم شد و تمام پیراهن او خونین شده بود. او به بیرون زمین منتقل شد و بازی هم پس از چند دقیقه تاخیر از سر گرفته شد ولی توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد. رودیگر بلافاصله به رختکن رفت تا تحت مداوا قرار بگیرد. این مصدومیت شاید به قیمت از دست رفتن ال‌کلاسیکو برای او تمام شود.

مداوای رودیگر

مصدومیت رودگر در محوطه جریمه

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × سه =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا