اخبارخارجی

مدیر اتحادیه بازیکنان دانمارک:دست از قلدری کردن بردارید

تلاش های بارسا برای برقراری تعادل در دستمزدهای پرداختی به مذاق رییس اتحادیه بازیکنان دانمارک خوش نیامده و این کار را نوعی زورگویی بارسلونا نسبت به بازیکن دانمارکی عنوان نموده است. این مهاجم باتجربه تنها نیمی از قرارداد 4 ساله خود در نیوکمپ را سپری کرده است، اما طبق گزارش ها، باشگاه به دنبال این است که او را زودتر از موعد مقرر مجبور به ترک باشگاه کند.

مدیر اتحادیه بازیکنان دانمارک، مایکل سهل هانسن، به بارسلونا گفته است که باید از “قلدری”کردن برای مارتین بریثویت دست بردارند. بلوگرانا مهاجم سابق میدلزبرو را از لگانس در فوریه 2020 به خدمت گرفت،زیرا لالیگا به آنها چراغ سبز نشان داد تا یک انتقال اضطراری بحث برانگیز را امضا کنند.

زورگویی بارسلونا نسبت به بازیکن دانمارکی

این ملی پوش دانمارکی تا سال 2024 قرارداد داشت، اما او در برنامه های ژاوی برای فصل جایی ندارد و بارسا در حال تلاش برای کاهش دستمزد کلی خود، در تلاش است تا او را از فهرست خود خارج کند.

شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه در حال تلاش برای فسخ قرارداد بریثویت است که به مذاق هانسن، رئیس فوتبال دانمارک خوش نیامده است.او گفت: «رفتاری که بارسلونا با مارتین دارد کاملاً غیر منطقی است. “چیزی که احتمالاً بین قلدری و آزار قرار می گیرد. این شرم آور است که چگونه باشگاه بارسلونا تلاش می کند او را از قرارداد و کارش خارج کند.”بازیکنی که وقتی تحت فشار قرار گرفتند به کمک آنها آمد، حالا آبروریزی شده است، نجابتتان کجاست؟

هانسن افزود: “قرارداد یک قرارداد است و بارسلونا و مارتین برای دو سال دیگر نسبت به هم متعهد هستند. مارتین باید به بخشی از توافق خود ادامه دهد و باشگاه بارسلونا نیز باید به آن عمل کند.”و علاوه بر این، یکی از بزرگترین باشگاه های جهان با بازیکنان خود با احترام بیشتری برخورد می کند.وی همچنین افزود  زورگویی بارسلونا نسبت به بازیکن دانمارکی بهتر زودتر به پایان برسد.

بریثویت ظاهراً تمایلی به فسخ داوطلبانه قرارداد خود ندارد و می‌خواهد در نیوکمپ بماند، علیرغم این واقعیت که او در فصل گذشته فقط در چهار بازی لالیگا برای بلوگرانا ظاهر شد.

این بازیکن 31 ساله از زمان پیوستن به باشگاه تنها 10 گل در مجمع 57 بازی برای بارسا به ثبت رسانده است،این بازیکن مورد توجه تیمهای لیگ MLS و عربستان سعودی قرار گرفته است.بازگشت احتمالی به انگلیس از سوی بریثویت نیز مطرح شده است، که به نظر می رسد سرنوشت وی نیز همچون افرادی مانند ریکی پویگ، فیلیپه کوتینیو، اسکار مینگز و نتو  می باشد که مجبوربه ترک نیوکمپ شدند.

جدایی او می تواند برای بارسا بسیار مهم باشد زیرا آنها به دنبال ثبت خرید ژول کونده در تابستان هستند که نتوانست در بازی افتتاحیه لالیگا مقابل رایو وایکانو حضور داشته باشد و همچنین ممکن است برای سفر آخر هفته به رئال سوسیداد نیز در دسترس نباشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + دو =

دکمه بازگشت به بالا