اخبارخارجی

مسی یا رونالدو فصل آینده در MLS؟

مسی یا رونالدو فصل آینده در MLS؟چند ماه آینده برای اینترمیامی دوران تعیین کننده ای خواهد بود.این باشگاه برنامه ای بزرگ برای جذب نام های بزرگ در سال 2023 دارد.

از زمان تأسیس این باشگاه، میامی قول داده است که بزرگتر، جسورتر و جاه طلب تر از رقبای خود در MLS باشد. و در حالی که آنها وارد فصل خارج از فصل 2023 می شوند.

اینتر میامی که با مجازات MLS در سال 2022 محدود شده بود، فراتر از انتظارات بود و بر اساس یک روند عالی از گونزالو هیگواین به مرحله پلی آف رفت. ستاره سابق رئال مادرید و یوونتوس امسال واقعاً به وظیفه خود عمل کرد و تیم را پشت سر گذاشت و آنها را به مرحله حذفی رساند.

اما این آخرین موردی بود که از هیگواین می‌بینیم که اکنون تصمیم به بازنشستگی گرفته است . فصل آنها با باخت مقابل نیویورک سی اف سی به پایان رسید، شکستی که نشان داد تیم چقدر پیشرفت کرده است و همچنین تا چه حد باید پیش بروند.

اگرچه آنها با منابع لازم برای رسیدن به سطح بعدی وارد سال 2023 می شوند، اما چگونه از آنها استفاده خواهند کرد؟ اینترمیامی با شانس آوردن یک مجموعه کاملاً جدید از ستارگان، تا چه حد می تواند هدف خود را بالا ببرد؟

اهل ورزش نگاهی به فصل 2022 آنها و همچنین آنچه در سال 2023 می تواند برای آنها رخ دهد نگاهی می اندازد.

مشکلات مالی

اولین چیزی که هنگام در نظر گرفتن فصل 2022 میامی باید درک کرد دقیقاً همان چیزی است که آنها با آن کار می کردند.

پس از بررسی وضعیت حداکثر سقف دستمزد باشگاه، MLS دریافت که میامی با داشتن پنج بازیکن در فهرست خود برای سال 2020، قوانین لیگ را نقض کرده است.

مسی یا رونالدو فصل آینده در MLS؟

لیگ اعلام کرد که میامی جریمه می شود در حالی که پول تخصیص موجود خود را در سال های 2022 و 2023 کاهش می دهد و عملاً توانایی باشگاه را برای پر کردن لیست خود دچار مشکل می کند.

آن مجازات ها منجر به خروج برخی از ستارکان تیم شد. لوئیس مورگان با مبلغ هنگفتی به نیویورک ردبولز منتقل شد که به بازسازی مالی تیم کمک کرد، اما برای تیم و هواداران میامی سخت بود که او را به عنوان یک ستاره در ردبول آرنا تماشا کنند.

رودولفو پیزارو پس از یک دوره بسیار ناامیدکننده به مونتری قرض داده شد، در حالی که بلیز ماتویدی که قراردادش در مرکز تحقیقات MLS بود، سفیر باشگاه شد. این باشگاه همچنین مدافع کهنه‌کار خود لئاندرو گونزالس پیرز را از دست داد.

فصل عادی

اگر تابستان امسال به شما می گفتند که اینتر میامی با ظاهر شدن هیگواین به عنوان بهترین مهاجم MLS به پلی آف می رود، حتما شما را دیوانه خطاب می کردند.

هیگواین البته در مقطعی توسط فیل نویل نیمکت نشین شد. اما، در پایان همه چیز، او بهترین گلزن لیگ بود، و در عین حال که دوران درخشان خود را با اوج تمام کرد، تیم را به مرحله حذفی برد.

مسی یا رونالدو فصل آینده در MLS؟

هیگواین فصل عادی را با 16 گل به پایان رساند که 14 گل آن در 17 بازی پایانی به ثمر رسید و در عین حال میامی را به پلی آف رساند و این تجدید حیات هیگواین بود که فصل خوب میامی را تعریف کرد.

فیل نویل گفت: “فکر می کنم گونزالو بزرگترین چیزی است که به آن افتخار می کنم.” ما خارج از دوربین در مورد پتانسیل فوق‌العاده‌ای صحبت کردیم، ما واقعاً خوب جذب کردیم، اما به زمان نیاز داشتیم. و گونزالو در آن روز احتمالاً احساسات همه ما را بازتاب داد. و او یک انتخاب داشت: یا به عنوان قهرمان بازگردد یا میراثش در این فوتبال. باشگاه قرار نبود عالی باشد و او به من قول داد، به من اطمینان داد که [به خاطر] میراثش می‌خواهد برنده شود. و رابطه ما هرگز، هرگز متزلزل نشده است، ما همیشه برای هم احترام زیادی قائل بوده‌ایم.»

او بعداً افزود: “فکر می‌کنم ما نگاه مردم به اینترمیامی را تغییر دادیم. افکار منفی‌ زیادی در اطراف باشگاه وجود داشت و فکر می‌کنم این تغییر کرد.”

فصل بعد

همانطور که به نظر می رسد، هر چند، هیچ مقدار حال و هوای خوب نمی تواند همه این کارها را برای شما در پلی آف انجام دهد.میامی تمام امکانات یک تیم سرنوشت ساز را داشت، با یک مهاجم گلزن افسانه ای که بازنشسته می شد و به دنبال آخرین فرصت برای افتخار بود.

اما آن‌ها در سیتی فیلد با یک بازی عالی ار رقیب خود مواجه شدند و توسط مدافع عنوان قهرمانی نیویورک سی اف سی حذف شدند.

مسی یا رونالدو فصل آینده در MLS؟

این مسابقه ای بود که در آن عیب های میامی آشکار شد. دفاع آنها وحشتناک بد بود، که از جفت دفاع میانی شروع شد. خط هافبک با توجه به اتفاقاتی که پشت سر آنها می گذشت برای به دست آوردن هر گونه بازی تلاش کرد. و هیگواین که در بالاترین سطح قرار داشت، به سختی چیزی برای کار با آن پیدا کرد (و با این حال موفق شد گلی به ثمر برساند که مردود اعلام شد) زیرا نیویورک اف سی در اولین قدم خود برای دفاع از عنوان خود بی نظیر بود.

این مسابقه ای بود که تفاوت بین یک مدعی قهرمانی و یک تیم صعود کننده پلی آف را نشان داد، و وضعیت نیویورک اف سی به عنوان یک مدعی عنوان قهرمانی دقیقاً با توجه به جدایی هایی که امسال با آنها انجام شد مشخص نیست.

چه کسی می ماند؟

با رفتن به سال 2023، باشگاه مطمئناً چند قطعه کلیدی در حال حاضر دارد.

خط هافبک با گرگور و ژان موتا در موقعیت خوبی قرار دارد، در حالی که به نظر می رسد پست دروازه بانی برای سال های آینده با دریک کالندر 25 ساله آماده شود. جای دفاع راست نیز امن است، دی آندر یدلین کهنه کار و عضوتیم ملی آمریکا یکی از بهترین های لیگ است.

مسی یا رونالدو فصل آینده در MLS؟

با توجه به عملکرد تیم در سال جاری، نویل نیز باید برگردد. ستاره سابق انگلیس دارد به خوبی یاد می گیرد که چگونه در این سطح سرمربیگری کند، اما باید به او فرصت دهید زیرا او در تمام طول سال وضعیت هیگواین را مدیریت کرد.

او بازیکنان را مجبور کرد که با تمام وجود بازی کنند و علیرغم همه چیزهایی که مانع از آن می شد، به پلی آف بروند. به طور خلاصه، فصل موفقی برای نویل بود.

چه کسی می تواند وارد شود؟

با بازنشستگی هیگواین و خروج احتمالی پیزارو و شاید خرید آلخاندرو پوزوئلو در اواسط فصل، میامی به لطف سه بازیکن تعیین‌شده خود، انعطاف‌پذیری باورنکردنی در فهرست بازیکنان دارد. با این حال، میامی در موقعیتی قرار خواهد گرفت که به دنبال جذب ستاره ها باشد.

 

مسی یا رونالدو فصل آینده در MLS؟

نویل گفت: «ما ثابت کرده‌ایم که می‌توانیم در هر روز با هر کسی در این لیگ رقابت کنیم و اکنون بحث اضافه کردن سه بازیکن با کیفیت واقعی است که از نظر من ما را به یک رقیب برای چهار تیم برتر تبدیل می‌کند. بازیکنان نهایی، سه بازیکنی که برنده واقعی مسابقه هستند که می توانند به ترکیب 11 نفره تیم اصلی ما بروند و واقعا اوضاع ما را بهبود بخشند.”

اولویت اول جایگزینی هیگواین با یک مهاجم فوق ستاره دیگر خواهد بود. آیا می توان از آن برای مثال، لوئیس سوارز، بازیکنی که سال ها به MLS پیوند خورده استفاده کرد؟ یا شاید، کریستیانو رونالدو، بازیکنی که برای بسیاری، خرید نهایی خواهد بود؟ یا حتی می توانند برای به خدمت گرفتن لیونل مسی که تابستان امسال با PSG قراردادش تمام می شود، دست به کار شوند؟

در واقع، هیچ کمبودی برای میامی وجود ندارد، کسی که بتواند راه تورنتو اف سی را دنبال کند و سعی کند یک بازیکن بین المللی در اوج خود یا در جای پای آتلانتا جذب کند و تلاش کند تا خرید بزرگ بعدی آمریکای جنوبی را به خدمت بگیرد.

یکی از بازیکنانی که به طور مداوم مورد توجه قرار می گیرد، یکی از هم تیمی های سابق مسی و سوارز در بارسا، سرخیو بوسکتس است که مجموعه ای کامل از ثبات و رهبری را برای خط هافبک فراهم می کند. اما آیا او یک نام به اندازه کافی بزرگ است و آیا سبک او به MLS میخورد؟ این قضیه را زمان تعیین میکند.

مسی یا رونالدو فصل آینده در MLS؟

میامی می تواند یک هافبک مانند بوسکتس را برای اجرای بازی اضافه کند. یا می توانند کمک هجومی برای بالا بردن مهاجم جدید خود اضافه کنند. یا می‌توانند غیرمتعارف پیش بروند و یک ستاره مرکزی را به عنوان یک رهبر برای خط دفاعی خود بیاورند.

نکته این است که این یک فصل بزرگ برای کریس هندرسون، مدیر ارشد فوتبال و بقیه بخش ورزشی میامی است. این باشگاه انعطاف‌پذیری لازم برای ورود چند بازیکن که میتواند نتایج بازی را تغییردهند، و اینکه کدام یک از آنها در نهایت تعیین می‌کند که این تیم در چه مسیری حرکت می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − سه =

دکمه بازگشت به بالا