اخبارخارجی

مصدومیت ستاره بایرن و تیم آلمان

نگرانی در اردوی تیم ملی آلمان

مصدومیت ستاره بایرن و تیم آلمان-لروی سانه، ستاره آلمانی بایرن مونیخ، حدود یک ماه قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

حدود یک ماه تا آغاز رقابت های جام جهانی قطر 2022 باقی مانده و هر مصدومیت شدیدی به منزله پایان رویای یک بازیکن برای حضور در این تورنمنت خواهد بود. تیم ملی آلمان که در یک سال اخیر و زیر نظر هانسی فلیک متحول و به یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی بدل شده، امروز با خبر نگران کننده ای مواجه شد و بر اساس اخبار، لروی سانه، وینگر خلاق بایرن مونیخ و مانشافت، دچار مصدومیت شده است.

با اعلام باشگاه بایرن مونیخ، لروی سانه دچار کشیدگی همسترینگ شده و فعلا از میادین دور خواهد بود. اما نشریه بیلد مدعی شد احتمالا مدت زمان غیبت لروی سانه بین سه الی چهار هفته است و در صورت صلاحدید هانسی فلیک، احتمالا او مشکلی برای حضور در اولین بازی تیم ملی آلمان در جام جهانی قطر 2022 نخواهد داشت. اما لروی سانه در این مدت چند مسابقه بایرن مونیخ از دیدار هفته بعد در لیگ قهرمانان برابر بارسلونا را از دست می دهد.

لروی سانه در جام جهانی 2018 قطر و علیرغم درخشش در ترکیب منچسترسیتی، در نهایت جایی در فهرست نهایی یوواخیم لوو نداشت و سرمربی وقت تیم ملی آلمان بابت این تصمیم و البته به علت ناکامی در آن تورنمنت، مورد انتقاد قرار گرفت. حالا نیز حضور لروی سانه در ام جهانی در هاله ای از ابهام قرار داشته و مشخص نیست آیا هانسی فلیک او را این این شرایط دعوت خواهد کرد یا خیر.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 + 16 =

دکمه بازگشت به بالا