اخبارخارجی

ریچارلیسون برای جام جهانی آماده است!مصدومیت مهاجم اسپرز جدی نیست

انتظار می رود ریچارلیسون علیرغم مصدومیت ساق پا در جریان پیروزی تاتنهام مقابل اورتون، برای حضور در جام جهانی برای تیم ملی برزیل آماده باشد.

این مهاجم روز دوشنبه تحت معاینه پزشکی قرار گرفت تا میزان آسیب دیدگی وی مشخص شود،به گزارش اهل ورزش و به نقل از سایت GOAL  این بازیکن دچار کشیدگی خفیف ساق پا شده است و مدت زمان بهبودی وی حدود دو هفته است،بدین ترتیب مصدومیت مهاجم اسپرز جدی نیست.مصدومیت مهاجم اسپرز جدی نیست

این نگرانی وجود داشت که ریچارلیسون پس از مصدومیت در نیمه دوم لیگ برتر در روز شنبه، قادر به حضور در ترکیب تیم ملی برزیل در جام جهانی نباشد.

این بازیکن 25 ساله بعد از بازی اشک می ریخت، زیرا نگران بود که با یک دوره طولانی مدت مصدومیت روبرو شده است  و به ESPN برزیل گفت: “گفتن این موضوع به نوعی سخت است زیرا به تحقق رویای من نزدیک شده است. [جام جهانی]. من قبلاً با مصدومیت مشابهی روبرو شده بودم، اما امیدوارم هر چه زودتر بهبود یابد. آخرین باری که در اورتون بودم، حدود دو ماه دور از میادین بودم.”

مصدومیت مهاجم اسپرز جدی نیست

اسپرز در میان برنامه شلوغ خود مجبور است برای چند بازی بدون ریچارلیسون کنار بیاید. اولین آنها  سفر به اولدترافورد برای رویارویی با منچستریونایتد در روز چهارشنبه است و پس از آن بازی‌هایی برابر نیوکاسل، اسپورتینگ و بورنموث که در دو هفته آینده برگزار می‌شود.

مطلب مرتبط:مصدومیت ریچارلیسون یک ماه قبل از جام جهانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 19 =

دکمه بازگشت به بالا