اخبارخارجی

واکنش تن هاخ نسبت به عصبانیت رونالدو

واکنش تن هاخ نسبت به عصبانیت رونالدو؛به گزارش اهل ورزش  اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد می‌گوید مشکلی با واکنش عصبانی کریستیانو رونالدو به تعویض شدن مقابل نیوکاسل در بازی آخر هفته ندارد.

رونالدو وقتی در تساوی 0-0 منچستریونایتد مقابل نیوکاسل جای خود را به مارکوس راشفورد داد، نتوانست ناراحتی خود را پنهان کند.این مهاجم هنگام خروج از زمین در اولدترافورد در حالی که سرش را تکان می داد مشاهده شد. رونالدو اولین بازی خود را در لیگ برتر برای تیمش از ماه آگوست انجام می داد و نتوانست توپی رابه گل تبدیل کند.

واکنش تن هاخ نسبت به عصبانیت رونالدو

تن هاخ به خبرنگاران گفت: «فکر می‌کنم هیچ بازیکنی وقتی از زمین خارج می‌شود خوشحال نمی‌شود، به خصوص اگر این بازیکن رونالدو باشد، من این را درک می‌کنم. “تا زمانی که [انجام] به روشی کاملاً عادی انجام شود، [من] با آن مشکلی ندارم. او البته متقاعد شده است که باید بماند و باید گل بزند. به همین دلیل است که او همینطور خوب است.

واکنش تن هاخ نسبت به عصبانیت رونالدو

شکی نیست که رونالدو فصل سختی را در اولدترافورد پشت سر می گذارد، پس از تابستانی که به صراحت اعلام کرد که می خواهد منچستر را ترک کند و از این تیم برود. بازیکن ملی پوش پرتغالی دیگر تضمینی برای حضور در ترکیب اصلی ندارد و تاکنون تنها دو گل برای یونایتد در فصل 2022-23 به ثمر رسانده است.

تساوی 0-0 یونایتد مقابل نیوکاسل هفتاد و ششمین تساوی بدون گل آنها در لیگ برتر بود. بیشترین تعداد تساوی بدون گل در بین تیم های حاضر در این رقابت ها از آغاز فصل 14-2013 لیگ برتر انگلیس.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 13 =

دکمه بازگشت به بالا