اخبارخارجی

منچستریونایتد یا اورتون؟ گمانه زنی ها درباره انتقال لوزانو توسط ایجنت سابق وینگر ناپولی

به گزارش اهل ورزش ایجنت سابق وینگر ناپولی مدعی است هیروینگ لوزانو می تواند به منچستریونایتد یا اورتون بپیوند و گزینه های نقل و انتقالاتی توسط این بازیکن در حال بررسی است.

این بازیکن ملی پوش مکزیکی تا سال 2024 با تیم ناپولی ایتالیای قرارداد بسته است، اما شرایط این توافق می تواند پیشنهاداتی را در پنجره های آینده بپذیرد. گفته می شود که “چاکی” لوزانو مشتاق است ادامه زندگی و بازی خود را در انگلیس آزمایش کند و در عین حال وی از طرفداران فوتبال اسپانیا نیز میباشد و ممکن است چالش جدیدی در فصل 2023-2024 در پیش گرفته شود.

منچستریونایتد یا اورتون

نماینده سابق لوزانو، الساندرو مونفرکولا، به Gonfia la Rete گفته است: “به نظر من در ژوئن آینده، لوزانو می رود، همچنین به این دلیل که او در ناپل بیش از 4 میلیون درآمد دارد. اگرچه او از حضور در اینجا خوشحال است، اما هرگز کتمان نکرده است که آرزوی رسیدن به باشگاه های برتر انگلیسی را داشته است، اگرچه اکنون احتمالاً متوجه شده است که خود ناپولی یک باشگاه برتر است.

او هرگز کتمان نکرده است که عاشق بارسلونا و رئال مادرید است، اما اگر [کارلو] آنچلوتی دوباره عاشق او نشود، بازاری ندارد. فکر می‌کنم او می‌تواند در منچستریونایتد یا اورتون بازی کند. می تواند با این تیمها وارد مذاکره شود. پیش بینی شخصی من این است که او در ماه ژوئن ناپولی را ترک خواهد کرد، اما او در اینجا بسیار خوشحال است.”

منچستریونایتد یا اورتون

لوزانو در تابستان 2019 از تیم هلندی آیندهوون به ایتالیا رفت و 123 بازی برای این باشگاه انجام داده و 26 گل نیز به ثمر رسانده است.این بازیکن 27 ساله در طول سالیان متمادی مجبور به کنار آمدن با مصدومیت های جدی شده است و در حالی که در حال حاضر در سری آ بازی می کند، به دنبال تشکیل بخشی از برنامه های کشورش در رقابتهای جام جهانی 2022 قطر خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا