اخبارخارجی

مورینیو :نظرمن به ساوت‌گیت بی احترامی به او نیست

مورینیو به ساوت گیت بی احترامی نکردم-ژوزه مورینیو، سرمربی رم، می‌گوید کریس اسمالینگ باید در تیم ملی انگلیس بازی کند و از اینکه گرت‌ ساوت‌گیت او را نادیده می‌گیرد متاسف است.

کریس اسمالینگ، ستاره انگلیسی، که این روزها در رم زیر نظر ژوزه مورینیو بازی می‌کند از سال 2017 دیگر به تیم ملی انگلیس دعوت نشده است. اسمالینگ در دو تورنمنت مهمی قبلی، جام جهانی 2018 و یورو2020، جایی در تیم انتخابی گرت ساوت‌گیت نداشت.

اما در حالی که سه‌شیرها در آستانه جام جهانی قطر دو مدافع خود را از دست داده‌اند و بعید به نظر می‌رسد ریس جیمز و کایل واکر بتوانند در این تورنمنت بازی کنند بار دیگر احتمال دعوت شدن اسمالینگ به تیم ملی قوت گرفته است.

اما با توجه به اینکه در فیفا دی ماه سپتامبر ساوت‌گیت اسمالینگ را به اردوی تیم ملی دعوت نکرد کارشناسان انگلیسی می‌گویند احتمال دعوت او همچنان اندک است. سرمربی این روزهای اسمالینگ در رم اما از مدافع انگلیسی‌اش دفاع کرده و به خاطر دعوت نکردن او از ساوت‌گیت انتقاد کرد.

مورینیو در این باره گفت:” در منچستر به اسمالینگ یاد داده بودند در دفاع دونفره بازی کند ولی او حالا بازی در دفاع سه‌نفره را کاملا یاد گرفته و عالی کار می‌کند. من اگر سرمربی یک تیم ملی بودم هر کاری می‌کردم تا کسی مثل کریس را در تیمم داشته باشم.

وقتی می‌گویم متاسفم که بازیکنی که در چنین سطح بالایی بازی می‌کند، مثل اسمالینگ، فرصتی که استحقاقش را دارد بدست نمی‌آورد می‌گویند این حرف تو بی‌احترامی به ساوت‌گیت است. ولی من چنین نظری ندارم”.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 1 =

دکمه بازگشت به بالا