اخبارخارجی

نبرد رافینیا و وینیسیوس با آنتونی برای بازی در کنار نیمار

نبرد برای قرارگیری در ترکیب برزیل؛ برزیل دارای تعداد زیادی از بهترین بازیکنان جهان است، اما همه آنها نمی توانند در جام جهانی قطر به صورت ثابت بازی کنند.

سلسائو همیشه دارای مهاجمان با استعداد بوده است. از پله گرفته تا ریوالدو و رونالدو، رنگ‌های زرد و سبز مترادف با فوتبال هجومی باورنکردنی هستند – استانداردی دلهره‌آور برای نسل فعلی آنها.

گروه 2022 تیته به خودی خود ترسناک هستند، اما سرمربی تیم باید انتخاب های دشواری را انجام دهد تا بیشترین بهره را از آنها ببرد. همه می دانند که نیمار قرار است به صورت ثابت بازیها را شروع کند. آیا آنتونی، رافینیا، وینیسیوس جونیور یا ترکیبی از این گزینه ها به او خواهند پیوست؟

همچنین در دفاع و هافبک کیفیت بالایی وجود دارد، که تیته باید طی دو ماه آینده آن را تکمیل کند و یازده نفر مورد نظر خود را بسازد.

در این مطلب،اهل ورزش آخرین و جالب ترین نبردهای برزیل در ترکیب اصلی در اواسط ماه سپتامبر، از جمله مبارزه سه جانبه برای بازی در کنار نیمار را بررسی میکند.

آلیسون یا ادرسون

تیته می‌تواند به آلیسون لیورپول یا ادرسون منچسترسیتی، دو دروازه‌بان در اوج خود که برای باشگاه‌های قدرتمند خود بازی می‌کنند و تجربه در برخی از بزرگترین بازی‌های دهه گذشته را دارند، مطمئن باشد.

نبرد برای قرارگیری در ترکیب برزیل

آنها در تابستان گذشته در مسابقات کوپا آمریکا وظایف خود را تقسیم کردند و آلیسون بازی های گروهی را در برابر ونزوئلا و کلمبیا شروع کرد و ادرسون چهار بازی دیگر را آغاز کرد، از جمله شکست 1-0 فینال مقابل آرژانتین که در آن آنخل دی ماریا طلسم 616 دقیقه بازی بین المللی بدون گل خود را شکست. ورتون نیز یک شروع در این مسابقات داشت.

از آن زمان، تیته آلیسون را برای نگهبانی از تور دروازه سلسائو ترجیح می‌دهد و به بازیکن لیورپول هشت شروع در مقابل دو شروع ادرسون داده است (اگرچه او به دلیل بیماری، مجموعه‌ای از مسابقات مقدماتی بهار را از دست داد).

فرم می تواند تا حدودی مهم باشد، اما این وظیفه آلیسون است که در این رقابت نبازد.

تیاگوسیلوا،مارکینیوش یا ادر میلیتائو

تیاگو سیلوا و مارکینیوس در بازی ابتدایی گروه G برزیل مقابل صربستان به عنوان مدافع میانی به میدان خواهند رفت.این مطلب را به خاطر بسپارید.

اما ادر میلیتائو 24 ساله را نباید فراموش کنیم،در صورتی که یکی از کهنه سربازان مصدوم شود یا مسابقات را با فرم ضعیف شروع کند آماده بازی است. در سطح باشگاهی، میلیتائو کمک کرد تا پس از ترک سرخیو راموس و رافائل واران از سانتیاگو برنابئو ،خط دفاعی رئال مادرید از بین نرود. او قهرمان لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا شد. دیگر سؤالی در مورد وضعیت او به عنوان یک مدافع اولیه در یک تیم اصلی با انتظارات بالا وجود ندارد.

نبرد برای قرارگیری در ترکیب برزیل

میلیتائو در مراحل مقدماتی جام جهانی برزیل شرکت کرد، زمانی که تیته به سیلوا یا مارکینیوس استراحت داد. این یک حرکت عمدی برای راحت کردن مدافع میانی با سیستم سرمربی و هم تیمی هایش در سلسائو بود.

همچنین شانس کمی وجود دارد که میلیتائو در پست دفاع راست بازی ها را شروع کند، گروهی نسبتا ضعیف برای برزیل در حال حاضر.

در هر صورت، او آماده است، اگر تیته به او نیاز داشت، وارد میدان شود.

دنی آلوز یا دنیلو

اینکه دنی آلوز در سن 39 سالگی هنوز رویای بازی در جام جهانی را دارد، بیش از توانایی‌های او ،بایددر مورد خلأ برزیل در سمت راست دفاع آنها صحبت کرد.

تیته تنها یک مدافع راست را برای ترکیب تیمش برای تعطیلات ملی در سپتامبر معرفی کرد که دانیلو 31 ساله مدافع یوونتوس را انتخاب کرد، اما آلوز علیرغم این غفلت، در این گفتگو حضور دارد.

نبرد برای قرارگیری در ترکیب برزیل

آلوز که اکنون پس از بازگشت کوتاهی به بارسلونا در پوماس در لیگ مکزیک حضور دارد، از ابتدای سال 2021 در 6 بازی با سلسائو بازی کرده است. او در ژوئن بازی های دوستانه را مقابل کره جنوبی و ژاپن آغاز کرد. پس از آن کهنه سرباز در ترکیب باقی می ماند، حتی اگر او گزینه اول سرمربی تیم نباشد.

 

فرد یا برونو گیمارش

کاسمیرو یکی از اولین نام‌هایی است که در تیم برزیل به‌عنوان بازیکن ثابت در خط میانی آن‌ها حضور دارد، در حالی که لوکاس پاکتا، خرید جدید وستهام، به دلیل تطبیق‌پذیری‌اش، در نقش اصلی قرار دارد. تیته می‌تواند تقریباً در هر عرض یا عمقی در خط میانی یا حمله از پاکوتا استفاده کند و احساس راحتی کند که می‌تواند عملکرد خوبی ارائه دهد – یک ویژگی ارزشمند در جام جهانی.

اگر تیته از یک هافبک مرکزی سوم استفاده کند، فرد و برونو گیمارش محتمل ترین گزینه خواهند بود.

نبرد برای قرارگیری در ترکیب برزیل

فرد در اولدترافورد توب می گیرد، اما تیته به او اعتماد دارد. او در فینال کوپا آمریکا به صورت ثابت بازی را شروع کرد – هر چند سرمربی او را در نیمه دوم به دنبال قدرت هجومی بیشتر تعویض نمود و روبرتو فیرمینو را جایگزین وی کرد، هافبک منچستریونایتد همچنان در طول مسابقات مقدماتی جام جهانی انتخاب اول تیته بود. این بازیکن 29 ساله موقعیت خوبی برای حفظ جایگاه خود دارد، به خصوص اگر اریک تن هاخ در این مدت به او دقایق زیادی را در بازی های باشگاهی بدهد.

با این اوصاف، گیمارش یکی از سریع‌ترین بازیکنان در حال رشد در اردوی سلسائو است، که ناگهان خود را وارد گزینه های ترکیب  اصلی کرده است. از یک بازیکن خارجی تا حتی رسیدن به جام جهانی قطر – او در آخرین ترکیب تیم برزیل در کوپا آمریکا حضور نداشت – تا یک مدعی برای ترکیب اصلی، یک صعود برق آسا بوده است.

برخی از افرادی که سلسائو را دنبال می کنند آرزو می کنند که تیته قدردان گیمارش باشد.آلن لیما، یکی از اعضای دفتر برزیل GOAL می گوید: «تیته فقط فرد را خیلی دوست دارد. اما ما اینجا می توانیم رویای شروع برونو گیمارش را در سر داشته باشیم.

داگلاس لوئیز، بازیکن استون ویلا، یکی از گزینه های نهایی تیته برای تیمش در کوپا آمریکا، نیز بخشی از این ترکیب در خط میانی است. و اگر کاسمیرو مصدوم شود، فابینیو در پست هافبک دفاعی جایگزین وی خواهد بود.

آنتونی،رافینیا یا وینسینیوس

منچستر یونایتد. بارسلونا رئال مادرید.درگیری بازیکنان در سه تا از بزرگترین باشگاه های جهان، همه 25 سال یا جوان تر و همه آنقدر خوب هستند که برای اکثر کشورها به صورت ثابت بازی ها را شروع کنند.

نبرد برای قرارگیری در ترکیب برزیل

لیما می‌گوید در حال حاضر انتظار می‌رود تیته وینیسیوس جونیور بازیکن رئال مادرید را در موقعیت طبیعی خود در جناح چپ انتخاب کند و رافینیا از بارسلونا را در سمت راست انتخاب کند و نیمار از وسط به صورت سیال جلوی سه  بازیکن مرکزی بازی کند.

در آن چیدمان، آنتونی از منچستریونایتد، یک وینگر راست طبیعی، مستقیماً با رافینیا برای یک نقش اصلی رقابت خواهد کرد. او دو ماه دیگر فرصت دارد تا عملکرد خود را بهبود ببخشد.

ژسوس یا ریچارلیسون

این امکان وجود دارد که تیته به دلیل وجود وینگرهای کلاس جهانی در نوک تیمش، شماره 9 سنتی را رد کند. اما اگر سرمربی از یک مهاجم مرکزی برای هدایت خط حمله استفاده کند، گابریل ژسوس از آرسنال و ریچارلیسون از تاتنهام بهترین گزینه‌های او هستند.

ژسوس در ترکیب تیته برای بازی های دوستانه اواخر این ماه حضور ندارد، اما زیاد به این موضوع توجه نکنید، زیرا سرمربی گزینه های ریسکی مانند پدرو، ماتئوس کونا و رودریگو را در اولویت قرار داد. لیما می‌گوید ژسوس احتمالا به قطر خواهد رفت – و اگر فرم باشگاهی‌اش ادامه پیدا کند، می‌تواند برای جایگاه اصلی امیدوار باشد.

نبرد برای قرارگیری در ترکیب برزیل

لیما می افزاید: «تیته از قبل گابریل ژسوس را به خوبی می شناسد و رابطه نزدیکی با ادو گاسپار از آرسنال دارد، بنابراین دیگر نیازی نیست که او را دوباره ببینیم که او خوب بازی می کند.

این بازیکن 25 ساله در این فصل در 6 بازی لیگ برتر سه گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است و در عین حال رویکرد مستقیم تری نسبت به بسیاری از همتایان خود در سلسائو ارائه کرده است.

در همین حال، ریچارلیسون، به طور منظم در کوپا آمریکا بازی کرد و از زمان پیوستنش به تاتنهام در تابستان، خود را بیشتر بر سر زبانها انداخته است. او که یک پرسگر ماهر است، می تواند برزیل را حتی زمانی که مالکیت توپ را در اختیار ندارد، تقویت کند.

پیش بینی ترکیب تیم ملی برزیل

بر اساس پیش بینی اهل ورزش  و بر اساس فرم فعلی بازیکنان و عدم مشکلاتی چون مصدومیت یاسایر عوامل میتوان ترکیب تیم ملی برزیل را پیش بینی کرد که بدین شرح می باشد.

دروازه بان:آلیسون

دفاع:الکس ساندرو،تیاگو سیلوا،مارکینیوش،دنیلو

هافبک:فرد،کاسمیرو،پاکتا

مهاجم:وینسینیوس،نیمار،رافینیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا