اخبارخارجی

برونو فرناندز: تن هاخ نظم را به منچستریونایتد آورده

نظم در منچستر یونایتد-برونو فرناندز معتقد است سبک بازی و پرسینگ رانگنیک با سبک بازی بازیکنان منچستریونایتد هم خوانی نداشت.

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستریونایتد از قوانین و سبک اریک تن هاخ راضی است.

اهل ورزش | به گزارش مارکا، برونو فرناندز در مصاحبه با اتلتیک در مورد شرایط منچستریونایتد در ابتدای فصل، روزهای بد این تیم و آمدن اریک تن هاخ صحبت کرد. برونو فرناندز در این مصاحبه گفت:

این را در بین ما، بین هواداران، در جو استادیوم می توانستید حس کنید که همه چیز مثل بازگشت به عقب بود. همه حس می کردند که دوباره اعتماد به نفس ها پایین است.

همه کمی بدون ترس بودند اما بهترین خودشان را حس نمی کردند تا درخواست توپ کنند. گاهی حس می کردم تمام این ها روح گذشته هستند. مقابل برنتفورد همه چیز بدتر هم بود. از هیچی گل خوردیم و ناگهان می توانستید ببینید که انرژی تیم پایین بود و تیم اعتماد به نفسی نداشت.

ستاره پرتغالی در مورد بازی منچستریونایتد رانگنیک پیش از آمدن تن هاخ و سپس حضور سرمربی هلندی گفت:

 

او سرمربی خوبی با ایده های خوب است اما بازی تحت فشار او و نحوه پرسینگش با سبک بازی هیچ یک از بازیکنان هم خوانی نداشت. سرمربی جدید و تغییرات پس از کسب چهار نتیجه خوب متوالی دیده شد. همه چیز با پیروزی مهم 2-1 مقابل لیورپول آغاز شد و از آن زمان پیروزی ها یکی پس از دیگری به دست آمدند (مقابل ساوتهمپتون، لسترسیتی و آرسنال) تا امیدهای ما برای پایان دادن به کارمان در یکی از جایگاه های کسب سهمیه اروپایی را بالا ببرند.

اول از همه، تن هاخ تفکری مشخص و سبکی خاص دارد. باید قوانین او را دنبال کنید. او روی آن تاکید دارد و سخت گیر است و من این مسئله را دوست دارم. او نظم را به تیم آورده که فکر می کنم چیزی است که در گذشته آن را گم کرده بودیم. این همان چیزی است که پپ گواردیولا و یورگن کلوپ سال هاست در حال انجامش هستند چون در باشگاه خود پایداری و استحکام دارند و به نوعی نقل و انتقالات تیمشان را تعیین کرده و تیم خود را می سازند که برای آن ها به منظور کسب نتیجه بسیار مهم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

12 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا