اخبارخارجی

ریچارلیسون: می ترسیم که با کونته در مورد دعوای او با توخل شوخی کنیم!

ترس ریچارلیسون از کونته؛ به گزارش اهل ورزش ریچارلیسون اعتراف کرد که بازیکنان تاتنهام عاشق مشاجره بین آنتونیو کونته با توماس توخل بودند، ولی از شوخی کردن با سرمربی خود در این رابطه می ترسند.

ریچارلیسون در مورد مشاجره بین کونته و توخل که پس از تساوی 2-2 بین تاتنهام و چلسی در اوایل این فصل رخ داد حرفهایی را به خبرنگاران زد، درگیری این دو سرمربی در حالی که با هم دست می دادند، انعکاس های زیادی داشت.

ترس ریچارلیسون از کونته

“این جالب بود، نه؟” این بازیکن برزیلی به FourFourTwo گفت: “در آن زمان ما هنوز درگیر بازی بودیم، بنابراین اتفاقاتی را که بین آنها رخ داد را از طریق ویدئو در رختکن تماشا کردیم. مربی‌ها هم همینطور. همه آرام می‌گیرند و ادامه می‌دهند. اما دیدن تقابل بین دو سرمربی برای ما جالب بود.

وقتی از ریچارلیسون پرسیده شد که آیا با کونته در مورد این حادثه شوخی کرده است یا خیر، ریچارلیسون افزود: “آیا شما دیوانه هستید؟ شانسی نیست، بیا! آیا شوخی را امتحان می کنی؟ من این کار را نکردم.”

ریچارلیسون پس از پیوستن به اسپرز در تابستان امسال، تحت هدایت کونته وارد مرحله جدیدی از زندگی اش شد،وی دو گل اول خود را برای این باشگاه در پیروزی مقابل مارسی در لیگ قهرمانان اروپا به ثمر رساند.

ترس ریچارلیسون از کونته

ریچارلیسون در حال حاضر در برزیل حضور دارد و برای حضور در جام جهانی تلاش می کند. برزیل قرار است این هفته در بازی های دوستانه به مصاف غنا و تونس برود زیرا سرمربی تیم ملی برزیل به دنبال ارزیابی گزینه ها قبل از انتخاب تیمش برای قطر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + هفده =

دکمه بازگشت به بالا