اخبارخارجی

ورونا 0-1 یووه؛صعود بانوی پیر به رتبه سوم

به گزارش “اهل ورزش” دو تیم هلاس ورونا و یوونتوس در هفته چهاردهم سری آ به مصاف هم رفتند و تیم تورینی موفق شد میزبان خود را با نتیجه 1-0 شکست دهد.

امشب ورزشگاه مارک آنتونیو بنتگودی در شهر ورونا میزبان دیدار هلاس ورونا و یوونتوس در هفته چهاردهم سری آ بود.

یوونتوس با اینکه بعد از حذف از لیگ قهرمانان اروپا با فشارهای زیادی روبرو است در حالی به این بازی قدم گذاشت که امیدوار بود با کسب یک پیروزی روند سه پیروزی پیاپی قبلی خود در سری آ را ادامه دهد.

یوونتوس بازی را هجومی آغاز کرد اما حملات این تیم نتوانست به موقعیت جدی منجر شود. تا اینکه در دقیقه 22 میلیک صاحب اولین فرصت گلزنی شد اما شوت پای چپ او را مونتیپو سنگربان هلاس ورونا مهار کرد.

بازیکن هلاس ورونا

ورونا اما کم کم بهتر کار می‌کرد و در دقیقه 35 حتی فرصتی برای گلزنی پیدا کرد که توسط هونگلا از دست رفت. سه دقیقه بعد لوکاتلی از یوونتوس با شوتی کات‌دار از راه دور دروازه ورونا را تهدید کرد که مونتیپو بار دیگر دروازه تیمش را نجات داد. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم دو تیم بازی نسبتا برابری ارائه دادند و در پانزده دقیقه اول این نیمه به جز چند موقعیت نه چندان جدی از سوی هر دو تیم شاهد تهدید خطرناک دروازه‌ها نبودیم.

اما در دقیقه 60 این روند تغییر کرد. رابیو با ارسال یک پاس عمقی مویزه کین را در موقعیتی خوب پیدا کرد و او موفق شد با فرار از مدافعی که مامور مهارش بود دروازه را باز کند. با اینکه ضربه مویس کین به دست دروازه‌بان ورونا هم برخورد کرد اما تلاش او کافی نبود تا اولین گل یوونتوس به ثمر برسد.

مویزه کین

در دقیقه 75 بازیکنان ورونا از داور به شدت عصبانی بوده و معتقد بودند باید یک پنالتی به سود تیم‌شان اعلام شود. ضربه از راه دور ولوسو توسط دانیلو بلوکه شد و بازیکنان هلاس ورونا معتقد بودند او با دست توپ را مهار کرده است اما داور بر خلاف اعتراض‌ها دستور داد بازی ادامه پیدا کند.

در دقیقه 83 اما داور سوت زد و یک پنالتی به سود ورونا اعلام کرد. درحالیکه وِردی در محوطه جریمه سعی داشت به توپ برسد بونوچی او را نقش زمین کرد و داور بلافاصله نقطه پنالتی را نشان داد. اما بعد از بررسی این صحنه توسط VAR داور نظرش را تغییر داد تا بازی با برتری 1-0 یوونتوس ادامه پیدا کند.

دیدار دو تیم هلاس ورونا و یوونتوس در هفته چهاردهم سری آ

درحالیکه وقتهای قانونی پایان یافته بود در دقیقه 90+2 الکس ساندرو از یوونتوس نزدیک به محوطه جریمه تیم خودی لازانیا از ورونا را سرنگون کرد و داور که معتقد بود یک موقعیت صد در صد از مهاجم ورونا گرفته شده به ساندرو کارت قرمز مستقیم نشان داد. اما ده نفره شدن یوونتوس برای ورونا دیرهنگام اتفاق افتاد و دیگر زمانی برای استفاده باقی نمانده بود.

در نهایت یوونتوس این بازی خارج از خانه را با پیروزی 1-0 به پایان برد تا بیست و هشت امتیازی شده و در رتبه سوم جدول قرار بگیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × دو =

دکمه بازگشت به بالا