اخبارخارجی

آخرین اخبار از مصدومان تیم ملی آمریکا

در حالی که دو ماه تا شروع جام جهانی مانده است،اهل ورزش نگاهی به وضعیت مصدومیت بزرگترین ستاره های فوتبال آمریکا که یکی از حریفان تیم ملی کشورمان می باشد انداخته است.

جام جهانی با هشت سال کار سخت تیم ملی آمریکا برای بازگشت به مسابقات جهانی که منجر به چند هفته پرتنش در قطر میشود، نزدیک است. این مسابقات تماماً در مورد زمان بندی است، به خصوص در مورد مسائل آسیب دیدگی.

گرگ برهالتر ممکن است تیم ایده آل خود را در ذهن داشته باشد، اما خیلی چیزها می توانند در ماه های منتهی به جام جهانی تغییر کنند. فرم بازیکنان مطمئنا نقش مهمی ایفا خواهد کرد، اما ستاره های بزرگ آمریکا نیز باید از مشکلات سلامتی خودداری کنند تا این تیم بهترین عملکرد خود را در قطر نشان دهد.

با این اوصاف، در این نوشته یک به روز رسانی میکنیم در مورد بازیکنان ثابت تیم ملی آمریکا که با مشکلات آسیب دیدگی آن هم چند ماه مانده  به بزرگترین تورنمنت جهان .

وستون مک کنی

مک‌کنی که نیم فصل دوم فصل 2021-22 سری آ را از دست داد، تقریباً شروع رقابت‌های ایتالیا را نیز از دست داد.

مک کنی_وضعیت مصدومیت بزرگترین ستاره های فوتبال آمریکا

در حالی که یوونتوس برای شروع کمپین با تور پیش فصل در ایالات متحده آماده می شد، مک کنی در تمرین از شانه دچار آسیب دیدگی شد.

با این حال، مک‌کنی به موقع بهبود یافت و در اولین فصل یووه بازی کرد و از آن زمان پیشرفت کرد، حتی در باخت 2-1 تیم ایتالیایی مقابل PSG در بازی افتتاحیه لیگ قهرمانان اروپا، از روی نیمکت به زمین آمد و گلزنی کرد.

داریل دایک

مهاجم سابق اورلاندو سیتی امیدوار است که برای حضور در جام جهانی انتخاب شود .وی در وست بروم تلاش میکندتا خود را به سرمربی تیم ملی ثابت کند، اما مصدومیت های وی در زمان بدی ظاهر شدند.

وضعیت مصدومیت بزرگترین ستاره های فوتبال آمریکا

دایک از ژانویه به دلیل مصدومیت به میدان نرفته بود، اما توانست 12 دقیقه در بازی افتتاحیه وست بروم مقابل میدلزبرو که با تساوی به پایان رسید، بازی کرد.

اما او سپس در تمرینات قبل از بازی با واتفورد از ناحیه ران آسیب دید و انتظار می‌رود حدود دو ماه را از دست بدهد.

استیو بروس گفت: “او بلافاصله می دانست.” او هم مثل همه ما ویران شده است. ما برای او متأسفیم زیرا او واقعاً در بین هواداران به دلیل نحوه بازی و نوع بازی او محبوب است.”این بدشانسی است، واقعاً بدشانسی. شما یک جوان 22 ساله دارید که به اینجا می آید و هرگز مصدوم نشده است، سپس از ژانویه گذشته که از در رد شده سه نفر را برمی دارد.(کنایه از مصدومیت های زیاد).وی تا اخر مهر ماه نمیتواند به میادین بازگردد.

تیم وه آ

وه آ برای لیل دور از میادین باقی می ماند و سرمربی تیم فرانسوی ،پائولو فونسکا گفت که این وینگر به بازپروری خود ادامه می دهد.

وه آ_مصدومین آمریکا

او برای بازی آخر هفته مقابل مارسی از میادین دور خواهد بود، اما احتمالاً می تواند در دیدار آخر سپتامبر برابر تولوز بازگردد.

مایلز رابینسون

رابینسون که قرار بود به عنوان یک مدافع میانی در قطر حضور داشته باشد، در ماه می دچار آسیب دیدگی آشیل شد که انتظار می‌رود او را از جام جهانی محروم کند.

رابینسون_ مصدومیت بزرگترین ستاره های فوتبال آمریکا

رابینسون مدت کوتاهی بعد تحت عمل جراحی قرار گرفت و گرگ برهالتر گفت که از دیدن مصدومیت مدافعش “ویران” شده است.

رابینسون پس از عمل جراحی خود در توییتی نوشت: “من نمی توانم کلماتی را برای توصیف تمام احساساتی که امروز دارم پیدا کنم. اما می دانم که از داشتن چنین خانواده، دوستان و طرفداران مهربانی که اینقدر حمایت کرده اند بسیار سپاسگزارم. چند روز گذشته. روز اول بازگشت از امروز شروع می شود! من برمی گردم… باور کن.”

کریستین پولیسیچ_ وضعیت مصدومیت بزرگترین ستاره های فوتبال آمریکا

پولیشیچ آماده است، اما ممکن است با توجه به اینکه گراهام پاتر هدایت چلسی را بر عهده بگیرد، در ترکیب تیم به صورت ثابت نباشد. وینگر آمریکایی که تحت هدایت توماس توچل به یک نقش فوق فرعی محدود شده بود، اکنون باید خود را دوباره به یک مربی جدید ثابت کند.

پولیسیچ_وضعیت مصدومیت بزرگترین ستاره های فوتبال آمریکا

با این حال، باید منتظر ماند، زیرا لیگ برتر پس از مرگ ملکه الیزابت دوم در وقفه است.

جیو رینا

رینا هنوز به طور کامل برنگشته است، زیرا دورتموند به وضوح وی را در ترکیب اولیه تیم قرار نمی دهد.اما او مطمئناً بازیکنی تیزبین می باشد، زیرا در پیروزی 3-0 دورتموند مقابل اف سی کپنهاگ درخشیده است.

جیو رینا_وضعیت مصدومیت ستاره های فوتبال آمریکا

او در اولین بازی لیگ قهرمانان اروپا دو پاس گل داد و اکنون می تواند به دیدار آخر هفته مقابل لایپزیش نگاه کند.

زک استفن

دروازه بان قرضی منچسترسیتی سه بازی متوالی را به دلیل مصدومیت زانو از دست داد در حالی که دقایق بسیار ارزشمندی هستند.

زک استفن_وضعیت مصدومیت بزرگترین ستاره های فوتبال آمریکا

با به تعویق افتادن مسابقات در انگلیس، استفن اکنون زمان خوبی برای بهبودی قبل از بازگشت لیگ به بازی خواهد داشت.

جوردن پیفوک

مهاجم تیم ملی آمریکا دو بازی آخر یونیون برلین، تساوی با بایرن مونیخ و بازی افتتاحیه این باشگاه در لیگ اروپا مقابل یونیون سنت گیلویز را به دلیل مصدومیت عضلانی از دست داد.

پیفوک_وضعیت مصدومیت بزرگترین ستاره های فوتبال آمریکا

با این حال، امید این است که او بتواند  آخر این هفته مقابل کلن بازی کند.

آنتونی رابینسون

رابینسون بازی 3 سپتامبر فولام با تاتنهام را به دلیل آسیب دیدگی ظاهری از ناحیه مچ پا ترک کرد و کادر مدیریتی تیم ملی آمریکا و باشگاهش را با نگرانی بزرگی مواجه کرد.

رابینسون_وضعیت مصدومیت بزرگترین ستاره های فوتبال آمریکا

مارکو سیلوا، سرمربی تیم پس از مسابقه گفت: «ما باید تا فردا منتظر بمانیم تا ببینیم، و سپس روز به روز ببینیم او چگونه است. بیایید امیدوار باشیم که چیز جدی نیست و امیدواریم او بتواند برای هفته آینده آماده باشد، اما اکنون برای صحبت در مورد آن خیلی زود است.

رابینسون شروع کننده بی چون و چرای تیم ملی آمریکا و بازیکنی حیاتی برای فولام است، که تا از سرگیری فوتبال انگلیس دور خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هجده − 10 =

دکمه بازگشت به بالا