اخبارخارجی

گالتیه: پاری‌سن‌ژرمن پاردس را می‌فروشد اما می‌تواند ناواس را حفظ کند.

کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن می گوید لئاندرو پاردس دیگر تحت نظارت او بازی نخواهد کرد،وی در گفتگو با خبرنگاران گفت:پاردس در تیم نمی ماند،همچنین وی در مورد شرایط کیلور ناواس مطالبی را ارائه کرده است.

گالتیه فاش کرد که پاردس از ترکیب PSG که چهارشنبه به تولوز سفر می کند حذف خواهد شد. پاردس با شرایط شخصی یوونتوس با توافق رسیده است، اگرچه هنوز مبلغ انتقال بین باشگاه ها تایید نشده است. گالتیه همچنین اشاره کرد که کیلور ناواس، که به تیم ناپولی لینک شده، می‌تواند در تابستان امسال در این باشگاه فرانسوی بماند، وگرنه مشکلی با فروش وی نخواهد داشت،ناواس به خاطر نیمکت نشینیهای متعدد ناراحت می باشد و قصد جدایی از تیم پاریس را دارد.

ناواس-پاردس در تیم نمی ماند

گالتیه در گفتگو با خبرنگاران گفت:با کیلور، ما اغلب صحبت می کنیم. او در حال حاضر یکی از دروازه بان های پاری سن ژرمن است و در ترکیب تیم خواهد بود. لئاندرو بخشی از این گروه نخواهد بود. ما می دانیم که او با یوونتوس به توافق [شرایط شخصی] رسیده است. او در حال حاضر بازیکن پاری سن ژرمن است، اما فکرش جای دیگری است. تصمیم گرفتم او را در ترکیب تیم مقابل تولوز قرار ندهم تا برای جدایی اش آماده شود و بازیکنی نداشته باشم که شاید تا 24 ساعت دیگر باشگاه را ترک کند.

به احتمال زیاد روزهای پایانی نقل و انتقالات برای پاری سن ژرمن شلوغ خواهد بود. کارلوس سولر و فابیان رویز قرار است با این باشگاه قرارداد ببندند و تقویت خط دفاعی تیم نیز مورد توجه قرار گرفته است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا