اخبارخارجی

پست جنجالی وینیسیوس جونیور هرگز درباره کوکه نبود!

پس لرزه های دربی مادرید؛ماتئوس کونیا، مهاجم اتلتیکو مادرید به بحث و جدل در مورد حمایت او از وینیسیوس جونیور پیش از دربی یکشنبه پاسخ داد.

اهل ورزش| کونیا قبل از شروع بازی در ورزشگاه واندا متروپولیتانو در حال رقصیدن با وینیسیوس جونیور دیده شد، یک حرکت حمایتی از بازیکن رئال مادرید پس از اینکه او در خارج از زمین مورد آزار گروهی از هواداران اتلتیکو مادرید قرار گرفت و همچنین اظهارات ناپسند ایجنت پدرو براوو در مورد او،باعث شد تا وی در یک برنامه تلویزیونی زنده به برخی از هواداران اتلتیکو مادرید که ظاهراً احساس می کردند که این کار وی بی احترامی به کاپیتان کوکه است که قبل از بازی گفته بود که وینیسیوس جونیور اگر تصمیم به رقصیدن در دربی بگیرد، می تواند منتظر “مشکل” باشد، پاسخ داد.

پس لرزه های دربی مادرید

کونیا در توئیتر با اشاره به براوو نوشت: «پست جسورانه وینی هرگز درباره کوکه نبود، بلکه درباره نژادپرستی بود که در یک برنامه تلویزیونی میکروفون داشت. هرکسی که مصاحبه را دیده باشد می‌داند که آنچه کاپیتان ما گفت درست بود، هرکس وقتی گل می‌زند هر کاری می‌خواهد انجام می‌دهد.

در واقع، کوکه همچنین گفت که وینیسیوس جونیور آزاد است هر طور که می‌خواهد جشن بگیرد: “اگر در نهایت گل بزند و تصمیم بگیرد که برقصد، خوب، این همان چیزی است که می‌خواهد انجام دهد. آیا آن را درک می‌کنم یا نه؟ هر کسی روش خودش را دارد. بودن و جشن گرفتن گلها آنطور که دوست دارند.”

پس لرزه های دربی مادرید

وینیسیوس جونیور در آستانه بازی روز یکشنبه مقابل اتلتیکو مادرید هدف شعارهای نژادپرستانه قرار گرفت. رئال مادرید در ادامه بازی را با نتیجه 2-1 برد و وینیسیوس جونیور با رقصیدن با گلزن رودریگو گل افتتاحیه تیمش را جشن گرفت. از آن زمان لالیگا با انتشار بیانیه ای در محکومیت شعارهای وینیسیوس جونیور به رویدادهای واندا متروپولیتانو پاسخ داد.

این مهاجم در حال حاضر در تیم برزیل برای بازی های دوستانه مقابل غنا و تونس حضور دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا