اخبارخارجی

پوگبا به تمرینات برگشت

پوگبا به تمرینات برگشت؛ پل پوگبا هافبک یوونتوس پس از ریکاوری از مصدومیت زانو به تمرینات جزئی بازگشت.

به گزارش اهل ورزش پوگبا پس از وقفه طولانی به دلیل مصدومیت از ناحیه زانو، روز سه شنبه به تمرینات یوونتوس بازگشت. این هافبک در ماه جولای از منچستریونایتد به باشگاه یوونتوس بازگشت اما پس از آن در پیش فصل با این مشکل مواجه شد و مجبور به عمل جراحی شد.

پوگبا به تمرینات برگشت

این هافبک از زمان امضای قرارداد در تابستان هنوز برای یووه در میادین مسابقه حضور نداشته است اما اکنون به بازگشت به میادین نزدیک شده است. در ابتدا قرار بود پوگبا در پایان اکتبر بازگردد و تصور می‌شود که او می‌تواند یک هفته دیگر برای بازی گروهی یوونتوس مقابل بنفیکا در لیگ قهرمانان اروپا در دسترس باشد.

رافائلا پیمنتا، ایجنت این بازیکن، اطلاعاتی درباره طرز فکر پوگبا در دوران نقاهت او ارائه کرده است. او به Tuttosport گفت: “او مشتاق است. قدرت پل این است که بر مشکلات با قدرت باورنکردنی و مثبت اندیشی غلبه کند.” چند هفته پیش بود که او به من گفت رافائلا، بس است. دیگر نمی خواهم به چیزی فکر کنم، روی زانوی خود و ریکاوری تمرکز می کنم زیرا می خواهم دوباره بازی کنم.” و همینطور هم کرد.”

پوگبا به تمرینات برگشت

 

از زمان پیوستن مجدد وی به منچستریونایتد در آگوست 2016، پوگبا بیش از هر بازیکن منچستر در این دوره حضورش، موقعیت های بیشتری (231) و 38 پاس گل (38) در لیگ برتر ایجاد کرد.

یوونتوس روز چهارشنبه دوباره تمرین خواهد کرد تا برای دیدار روز جمعه سری آ مقابل امپولی آماده شود. پوگبا امیدوار است بتواند به موقع از مصدومیت بازگردد و در تیم ملی فرانسه برای جام جهانی 2022 حضور داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + نوزده =

دکمه بازگشت به بالا