اخبارخارجی

کاوانی و والنسیا به هم نزدیک تر شدند

کاوانی در راه والنسیا؛ ادینسون کاوانی پس از جدایی از منچستریونایتد در پایان فصل گذشته در آستانه انتقال رایگان به والنسیا است.ادینسون کاوانی به امضای قرارداد با باشگاه والنسیا بسیار نزدیک است. کاوانی قرار است قراردادی دو ساله با این باشگاه اسپانیایی امضا کند،میزان دستمزد و درآمد او در هر فصل حدود 2 میلیون یورو خواهد بود.

این انتقال پس از آن انجام شد که کاوانی تابستان امسال منچستریونایتد را ترک کرد و گفت که دوران حضور او به دلیل عدم موفقیت شخصی و تیمی در آخرین فصل حضورش در اولدترافورد، طعم تلخی برای او به همراه داشت. در همین حال، پل اسکولز، اسطوره باشگاه، کاوانی را  لکه ننگی نامید، که تعهد مهاجم نسبت به باشگاه را زیر سوال برد.

کاوانی در راه والنسیا

کاوانی در تابستان امسال مورد توجه باشگاه های زیادی قرار گرفت، زیرا تیم های بوکا جونیورز و ویارئال نیز به شدت به همکاری با این مهاجم کهنه کار اروگوئه ای علاقه داشتند. با این حال، بهترین پیشنهاد از سوی نیس بود که حاضر بود بیش از دو برابر مبلغی که والنسیا پیشنهاد داده بود را به کاوانی بپردازد.

این مهاجم  35 ساله که سابقه بازی در ایتالیا، فرانسه و انگلیس را دارد،با حضور در اسپانیا به دنبال چالشی جذاب برای خود می باشد. او که در منچستریونایتد برای اینکه ثابت کند هنوز همان مهاجم برتر و گلزن تلاش زیادی کرده بود ولی با توجه به مصدومیت ها و همچنین حضور کریستیانو رونالدو در آخرین فصل حضورش هرگز نتوانست شایستگی های خود را به اثبات برساند، این شانس را خواهد داشت که ثابت کند هنوز همان مهاجم زهردار سابق است همچنین باشگاهی مانند والنسیا  نیز امیدوار خواهد بود که این اروگوئه ای بتواند به صعود آنها به تیمهای بالای جدول در لالیگا کمک کند. به نظر می رسد منطقی برای همه در این معامله وجود دارد،چگونه می توانید از ایده بازی کاوانی برای شخصی مانند جنارو گتوزو هیجان زده نشوید؟

این قرارداد نزدیک به نهایی شدن است و کاوانی به دنبال یافتن باشگاه بعدی خود قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات در اروپا است. با آمدن کاوانی، والنسیا سعی خواهد کرد مارکوس آندره یا ماکسی گومز را به فروش برساند تا پول جذب این بازیکن اروگوئه ای را فراهم کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 3 =

دکمه بازگشت به بالا