اخبارخارجی

گل جنجالی رونالدو به نیوکاسل

توضیحات پوپ دروازه بان نیوکاسل

20گل جنجالی رونالدو به نیوکاسل-نیکی پوپ، دروازه بان نیوکسل، مردود شدن گل جنجالی کریستیانو رونالدو را تصمیمی درست توصیف کرد.

دیروز منچستریونایتد در شرایطی در ورزشگاه اولدترافورد برابر نیوکاسل به تساوی بدون گل رضایت داد که در اوایل نیمه دوم صحنه ای عجیب و جنجالی رقم خورد. ابتدا گل کریستیانو رونالدو آفساید گرفته شد و ضربه آزاد اعلام شد را فابین شار، بازیکن نیوکسل به سمت دروازه بان این تیم یعنی نیک پوپ زد. رونالدو با تصور اینکه بازی از سوی بازیکنان حریف آغاز شد، توپ را از مقابل نیکی پوپ ربوده و دروازه حریف را باز کرد.

اما داور این گل را مردود اعلام کرد و در نهایت اعتراض شدید رونالدو باعث شد این ستاره پرتغالی یک کارت زرد هم بگیرد. حالا نیک پوپ در مصاحبه ای مدعی شد فابین شار خواسته او توپ را در محل درستش قرار دهد و ضربه او به منزله آغاز بازی نبوده است.

نیک پوپ گفت: “توپ برای این ضربه آزاد در جای اشتباهی قرار گرفته بود و در واقع سر جایی نبود که آفساید رخ داد. پس شکی وجود ندارد که فابین شار برای اصلاح این مشکل، توپ را به سمت من زده و حرکت کرد و در حقیقت او می خواست من توپ را در جای درستش قرار دهم. فکر می کنم شما همه می توانستید از زبان بدن و رفتار فابین شار متوجع شوید او قصد زدن ضربه آزاد را نداشته و خواسته توپ را به من بدهد. فکر می‌کنم داور داستان را خیلی سریع حل کرده و با رعایت اصول جوانمردانه، تصمیم درستی گرفت.”

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا