اخبارخارجی

یوونتوس 1-1رم؛ آبراهام ناجی آقای خاص

یوونتوس امشب در ورزشگاه خانگی‌اش آلیانز میزبان شاگردان ژوزه مورینیو بود،نکته قابل توجه این بازی بازگشت دیبالا به تورین پس از جدایی از یوونتوس بود که مورد تشویق هوادان این تیم نیز واقع شد. بیانکونری که از دو هفته اول سری آ چهار امتیاز جمع کرده بود به امید کسب سه امتیاز در یک بازی خانگی وارد میدان شد. شاگردان مورینیو اما دو بازی اول خود را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند و امیدوار بودند با شکست دادن یووه روند پیروزی‌هایشان را ادامه دهند.

یوونتوسی‌ها خیلی زود به گل رسیدند. درحالی‌که تنها 2 دقیقه از شروع بازی گذشته بود بیانکونری صاحب یک ضربه آزاد شد. دوشان ولاهوویچ، ملی‌پوش صرب یووه، پشت توپ قرار گرفت تا با یک ضربه تماشایی توپ را وارد دروازه پاتریسیو کند.

بازگشت دیبالا به تورین

تب شاگردان آلگری داغ بود و حملات آنها ادامه داشت. یوونتوس در دقیقه 25 برای بار دوم دروازه رم را باز کرد اما این گل توسط VAR مردود شد. کوادرادو ،پاسی تماشایی در حاشیه محوطه جریمه به لوکاتلی داد تا او با شوتی تک‌ضرب و کات‌دار توپ را وارد دروازه پاتریسیو کند. اما بررسی صحنه توسط VAR نشان داد در جریان به ثمر رسیدن گل توپ به دست ولاهوویچ برخورد کرده است. داور گل را مردود اعلام کرد تا خوشحالی هواداران بیانکونری به خاطر این گل خیلی زود به پایان برسد.بعد از این رویداد بازی از ریتم خود افتاد و نیمه اول به پایان رسید.

با شروع نیمه دوم شاگردان مورینیو میل بیشتری برای حمله داشتند. در دقیقه 69 تامی آبراهام، ستاره انگلیسی جالوروسی، کار را به تساوی کشاند. پیگرینی روی یک ضربه کرنر توپ را به تیر دوم ارسال کرد و دیبالا با یک ضربه قیچی تماشایی توپ را به مرکز محوطه جریمه فرستاد تا تامی آبراهام با ضربه داخل پا دروازه یوونتوس را باز کند.

تامی آبراهام-بازگشت دیبالا به تورین

در ادامه بازی از تب و تاب افتاد و دقایق باقی‌مانده بدون ایجاد فرصتی خطرناک روی دروازه‌ها سپری شد. در نهایت دو تیم به تساوی 1-1 رضایت دادند و امتیازها بین شاگردان آلگری و مورینیو تقسیم شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا