اخبارخارجی

علاقه آرسنال و منچستر سیتی به ستاره جوان شاختار

کارلو نیکولینی معاون مدیر ورزشی شاختار دونتسک علاقه آرسنال و منچسترسیتی به ستاره جوان شاختار میخایلو مودریک را تایید کرد.

این وینگر 21 ساله در لیگ قهرمانان برای شاختار فرم خوبی داشته و سه گل به ثمر رسانده و دو پاس گل در این رقابت ها به ثبت رسانده است. باشگاه های مطرح اروپایی اکنون در حال بررسی وضعیت مودریک هستند و نیکولینی تایید کرد که آرسنال و سیتی در میان طرف های علاقه مند هستند. با این حال، رئیس شاختار هشدار داده است که این تیمها باید برای این انتقال حداقل همان مبلغ 100 میلیون یورویی  را هزینه کنند همان مبلغی که منچستریونایتد در تابستان برای آنتونی وینگر برزیلی آژاکس پرداخت کرد.

علاقه آرسنال و من سیتی به میخایلو مودریک

رقابت بین آرسنال و منچسترسیتی؟ آنها دو تیمی هستند که به این بازیکن علاقه مند شده اند. اما باشگاه های دیگری نیز هستند که می توانند بلافاصله این مبلغ را هزینه کنند. تیم های انگلیسی زیادی وجود دارد، اسپانیایی ها و  فرانسوی ها در حال بررسی این بازیکن هستند،  نیکولینی به برنامه Calciomercato.it، TV Play اظهار داشت که همراه با [کیلیان] امباپه، [رافائل] لیائو و وینیسیوس [جونیور]، مودریک بهترین بازیکن دراین پست است.

“آیا 40 میلیون یورو برای خرید او کافی است؟ ما با این ارقام صحبت نمی کنیم. حتی برای 50 میلیون یورو، حتی با رئیس جمهور تماس نمی گیریم تا این پیشنهاد را مطرح کنیم. ما برای مودریک ارزش بیشتری نسبت به آنتونی منچستریونایتد داریم که 100 میلیون یورو هزینه کرد. ما موظف به فروش نیستیم، نمی‌خواهیم پدیده‌سازی کنیم، نمی‌خواهیم ارقام غیرواقعی بزنیم، اما در این تیم، او تعیین کننده‌ترین بازیکن است. اگر می‌خواهید بازیکنان خاصی را به بازی بگیرید در باشگاه های برتر تفاوت ایجاد کنید، شما همچنین به پول مناسب نیاز دارید.

علاقه آرسنال و منچستر سیتی به ستاره جوان شاختار

توپچی ها همچنین در تابستان با مودریک در ارتباط بودند اما هیچ توافقی با شاختار حاصل نشد. پس از آن، ملی پوش اوکراینی اعتراف کرد که آرزوی بازی در لیگ برتر را دارد و نه گفتن به آرسنال سخت است.

پس از گلزنی مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا، مودریک تمرکز خود را به لیگ برتر اوکراین معطوف خواهد کرد، جایی که شاختار قرار است شنبه به مصاف الکساندریا برود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا