اخبارخارجی

نگرانی رئال برای وینیسیوس

نگرانی رئال از مصدوم شدن وینسیوس-مدیران باشگاه رئال مادرید از خطاهای متعدد روی وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی این تیم، بسیار نگران هستند.

تکنیک و حرکات خاص وینیسیوس در زمین بازی باعث شده است که بازیکنان حریف بارها و بارها روی این او خطا کنند.
این ستاره برزیلی از ابتدای فصل 23-2022 تا به حال بارها از سوی بازیکنان حریف مورد خطا قرار گرفته‌ و با 48 خطایی که روی او انجام شده رکورد بیشترین خطا در پنج لیگ معتبر اروپایی را به خود اختصاص داده است.
همین موضوع باعث نگرانی شدید مدیران رئال مادرید شده است. روزنامه اسپانیایی آ.اس خبر داده است که آنها معتقدند که خطاهای متعدد باعث شده است که عملکرد این ستاره برزیلی در زمین بازی و همچنین شرایط روانی او تحت‌الشعاع قرار بگیرد و این چندان به مذاق آنها خوش نیامده است.

مدیران رئال همچنین دوست ندارند که بسیاری تصور کنند که وینیسیوس مانند نیمار سعی دارد خودش را به زمین بزند و از داوران خطا بگیرد اما تعدد خطاها در مواردی باعث بی‌‌توجهی داوران شده است.
این در حالی است که اطرافیان و منابع نزدیک به وینیسیوس مدعی شده‌اند که این بازیکن قصد ندارد شیوه و سبک رفتارش را تغییر دهد و همچنان به این که توجه داوران را به خطاهایی که رو او انجام شده جلب کند ادامه خواهد داد.
با این حال باید دید که آیا تذکرهای متعدد داده شده نسبت به سلامتی این بازیکنان و مشکلاتی که ممکن است به خاطر خطاها برایش پیش بیاید مورد توجه حریف قرار خواهد گرفت یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 − 1 =

دکمه بازگشت به بالا