اخبارخارجی

آنتونی منچستریونایتد را می خواهد!

منچستر آنتونی را میخواهد؛ وینگر برزیلی قصد دارد شرایط را برای باشگاه هلندی پیش از موعد مقرر بسته شدن پنجره نقل و انتقالات سخت کند.آنتونی ستاره آژاکس برای پیوستن به منچستریونایتد قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات تابستانی تلاش می کند،زیرا او نمیخواهد برای برداشتن گام بعدی در حرفه خود صبر کند.

این برزیلی جلسات تمرینی تیم را از دست داده است و در دیدار روز یکشنبه اردیویسه مقابل اسپارتا به دلیل تشدید فشار ناگهانی او علیه باشگاه فعلی اش، در ترکیب تیم حاضر نبود.غیبت این وینگر به دلیل تصمیمات حساب شده اطرافیانش است زیرا آنها به دنبال متقاعد کردن تیم هلندی هستند تا او را در این ماه به لیگ برتر منتقل کنند.

منچستریونایتد در طول تابستان برای جذب این بازیکن 22 ساله تلاش کرده است.با این حال، شیاطین سرخ تاکنون از پرداخت قیمت درخواستی آژاکس که در ابتدا 80 میلیون یورو تعیین شده بود، خودداری کرده اند، اما از آن زمان قیمت وی به نزدیک به 100 میلیون یورو افزایش یافته است.

منچستر آنتونی را میخواهد

ناکامی منچستریونایتد برای بهبود گزینه‌های تهاجمی خود با مربی جدید خود،آژاکس را بر آن داشت تا قیمت درخواستی خود را افزایش دهد.اما آنتونی از آژاکس می‌خواهد تا با تیم منچستر یونایتد به توافق برسد و روشن کند که آرزوی او پیوستن به منچستریونایتد قبل از پایان دوره نقل و انتقالات است.شیاطین سرخ در حال بررسی پیشنهاد قبلی 70 میلیون یورویی خود برای بازیکن سابق سائوپائولو هستند و در آینده نزدیک پیشنهاد جدیدی ارائه خواهند کرد.

آنتونی که در سال 2020 از سائوپائولو به آژاکس پیوست، اخیراً اعلام کرده است که می خواهد این باشگاه را ترک کند.این وینگر تا سال 2025 قرارداد دارد، اما او در مصاحبه با تلگراف حاضر نشد آینده خود را در آژاکس تصور کند و گفت: “نه، صادقانه بگویم، نمی توانم [قول ماندن] را بدهم. اکنون روی فوتبال بازی کردن تمرکز کرده ام و همه مسائل دیگر را به دست عواملم و برادرم گذاشته ام. آنها به من توصیه می کنند که چه چیزی بهتر است.»

ملی پوش برزیلی 82 بازی برای آژاکس در تمامی رقابت ها انجام داده و 24 بار نیز گلزنی کرده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × پنج =

دکمه بازگشت به بالا