اخبارخارجی

یک منبع فوق العاده! پاسخ کلوپ به هامان

یک منبع فوق العاده!؛یورگن کلوپ پس از اینکه هافبک سابق لیورپول ادعا کرد قرمزها در این فصل موفقیتی نخواهند داشت، پاسخ طعنه آمیزی به دیتمار هامان داد.

اهل ورزش| از کلوپ در آستانه دیدار چهارشنبه مقابل رنجرز در لیگ قهرمانان اروپا در مورد اظهارات هامان پس از شکست روز یکشنبه مقابل آرسنال در لیگ برتر پرسیده شد که در آن ستاره سابق قرمزها گفته بود که لیورپول “تخت” و “بدون جرقه” می باشد. و اینکه کلوپ ممکن است در خطر اخراج باشد اگر نتایج به زودی بهبود نیابد.

یک منبع فوق العاده!

کلوپ به خبرنگاران گفت: “چه کسی این را گفت؟ اوه عالی، یک منبع فوق العاده! همه جا قابل احترام است!”

وقتی به او گفته شد که هامان بازیکن سابق لیورپول بوده است، کلوپ پاسخ داد: “این به شما این حق را نمی دهد که آنچه را که می خواهید بگویید، به خصوص زمانی که هیچ ایده ای ندارید. من در واقع فکر می کنم هامان لیاقت این را ندارد که شما از عبارت او برای پرسیدن سوال از من استفاده کنید. لطفی بکنید و سوال خود را بپرسید. بدون کلمه “جرقه”!”

یک منبع فوق العاده!

هامان از زمان انتصاب این سرمربی آلمانی در سال 2015 همواره منتقد کلوپ بوده است، اما او به هیچ وجه تنها بازیکن سابقی نیست که نظر خود را در مورد لیورپول پس از عملکرد ضعیف اخیر آنها بیان می کند. قرمزها از 12 بازی این فصل در لیگ برتر و لیگ قهرمانان فقط 4 بازی را برده اند و پس از باخت یکشنبه در امارات، 14 امتیاز از آرسنال صدرنشین لیگ فاصله دارند.

شاگردان کلوپ پس از سفر به ایبروکس، در لیگ برتر به مصاف رقیب اصلی خود در این سالهای اخیر یعنی منچسترسیتی می روند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا