اخبارخارجی

9 کاذب یا بازی ساز شماره 8 – کدام پست بهترین عملکرد اریکسن در منچستریونایتد به ارمغان می آورد؟

به گزارش اهل ورزش کریستین اریکسن اعتراف کرده است که سیستم مبتنی بر مالکیت را به سیستمی با فشار سنگین ترجیح می دهد، اما از بازی در هر نقشی در منچستریونایتد خوشحال است.حال باید منتظر ماند تا سرمربی تیم وی را در پست 9 کاذب یا بازی ساز شماره 8 به بازی میگیرد.

ستاره دانمارکی تا اینجای فصل، بخشی قابل توجه از ترکیب منچستریونایتد بوده است. اریکسن با شروع در پست 9 کاذب و سپس در نقش هافبک دفاعی، اکنون واقعاً جای پای خود را در خط میانی اریک تن هاگ پیدا کرده است.

9 کاذب یا بازی ساز شماره 8

 

مصاحبه اریکسن با وبسایت منچستر یونایتد

مصاحبه اریکسن با وبسایت منچستریونایتد را با هم میخانیم که در پاسخ به سوالی درباره بهترین موقعیت خود اعلام کرد: “من احتمالا یکی از آن بازیکنانی هستم که ترجیح می دهم توپ را در اختیار داشته باشم تا اینکه دنبال آن بدوم، بنابراین دوست دارم به توپ نزدیک شوم. توپ را وقتی در مالکیت خود دارید و سعی میکنید کمی بازی را باز کنید.در عین حال، من در هر جایی که سرمربی مرا قرار دهد، بازی خواهم کرد و اگر او موقعیت‌هایی را در یک بازی در یک پست ببیند، ممکن است در آنجا بازی کنم، من واقعاً در یک پست قفل نشده‌ام، اما مطمئناً در آنجا احساس راحتی می‌کنم.

اولین نقش اریکسن در لیگ برتر برای منچستریونایتد باعث شد که او در روز افتتاحیه مقابل برایتون در موقعیت 9 که برای وی ناآشنا بود به میدان برود. ناتوانی او در تأثیرگذاری بر بازی مقابل مرغهای دریایی باعث شد که تن هاگ او را در نقش هافبک دفاعی مقابل برنتفورد قرار دهد، قبل از اینکه متوجه شود در بهترین موقعیت در نقشی که به عنوان “شماره هشت” در بازی مدرن توصیف می شود، قرار دارد.حال در ادامه رقلبتها باید دید که تن هاگ وی را در از بازی در هر نقشی در منچستریونایتد خوشحال است.حال باید منتظر ماند تا سرمربی تیم وی را در پست 9 کاذب یا بازی ساز شماره 8 به بازی میگیرد.

تن هاگ پس از بازی در هر یک از بازی های منچستریونایتد تا به اینجای فصل، باید زمانی را برای استراحت به اریکسن در میان برنامه بی سابقه و پرشتاب لیگ بیابد. او احتمالا در لیگ برتر نقش کلیدی در خط میانی خواهد داشت، در حالی که مسابقات لیگ اروپا فرصت های خوبی را برای او فراهم می کند تا نفسی تازه کند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا