اخبارخارجی

اولین تست کی‌روش در بازگشت!تیم اروگوئه

اروگوئه اولین تست کیروش-چهره های شناخته شده تیم ملی اروگوئه از جمله داروین نونیز، برای دیدار با تیم ملی ایران، خود را به اتریش رساندند.

تعدادی از بازیکنان اروگوئه برای برگزاری دیدار دوستانه برابر ایران، به هتل محل اقامت خود در اتریش رسیدند. وب سایت elpais اروگوئه در زیر به گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی این کشور برای بازی با ایران پرداخته است:

اولین نفر از 26 فوتبالیستی که در وین حضور پیدا کرد، برایان اوکامپو بود که خود را به اتریش رساند. بازیکن جدید کادیز که برای دیدار دوستانه مقابل ایران و کانادا به ترکیب تیم دیگو آلونسو بازگشته بود، تصمیم گرفت اولین حضور در تیمی خارج از کشور را تجربه کند و پیش از این اولین بازی خود را در اروپا انجام داده است. (مقابل سلتاویگو، بارسلونا و وایادولید)

این بازیکن 23 ساله از انگیزه زیادی برای درخشش برخوردار است. برایان اوکامپو برای حضور در لیست نهایی جام جهانی 2022 قطر، به دنبال نمایش خوبی در دوئل های دوستانه خواهد بود.داروین نونز

پشت سر او، دیگر بازیکن سابق ناسیونال است: آگوستین روگل. این اولین حضور مدافع 24 ساله در تیم ملی است که تا همین چند وقت پیش در تیم استودیانتس کار می کرد و در بازار نقل و انتقالات تابستانی، به هرتابرلین در بوندسلیگا آلمان پیوست.

به محض ورود این بازیکنان به هتل محل اقامت، چند خانواده بودند که برای پذیرایی از ملی‌پوشان خود را به آنجا رسانده بودند و روگل مسئول امضای پرچم اروگوئه برای یکی از بچه های کوچک حاضر در آنجا بود.

بنتانکور و آرائوخو

پشت سر مدافع، چند چهره شناخته شده شروع به عبور از درهای ورودی هتل کردند: فاکوندو پلیستری و داروین نونیز، هر دو از انگلیس (منچستریونایتد و لیورپول) آمده بودند. پس از آنها رودریگو بنتانکور، که 2 روز پیش در جریان پیروزی تاتنهام مقابل لسترسیتی موفق به گلزنی شده بود، و رونالد آرائوخو، که در پیروزی سه بر صفر بارسلونا مقابل الچه 90 دقیقه بازی کرد، قرار گرفتند.

تورنادو بعد از ظهر یکشنبه در اسپارکاسه کورنوبورگ، تمرینات خود را آغاز کرد. پیش بینی می شود حداکثر تا سه شنبه اعضای تیم تکمیل شوند. قرار است بازیکنان تیم ملی اروگوئه امروز و چهارشنبه در 2 نوبت و بقیه روزهای هفته در نوبت عصر تمرینات خود را برگزار کنند.

مارتین ساتریانو و داروین نونز

فرناندو موسلرا، سباستین سوسا و مارتین ساتریانو بعدازظهر دیروز وارد اتریش شدند و به سایر اعضای تیم پیوستند. سرخیو روشه و لوئیز سوارز در ساعات آینده از فرودگاه کاراسکو به سمت وین سفر خواهند کرد و دیدار هفته دهم را از دست خواهند داد، جایی که ناسیونال در گرن پارک مرکزی به مصاف سرو لارگو خواهد رفت.

اروگوئه اولین تست کیروش

بازیکنان تیم ملی اروگوئه که تا شب گذشته، هنوز وارد اتریش نشده بودند:

– دروازه بان: سرخیو روشه (ناسیونال).

– دفاع: مارتین کاسرس (لس آنجلس گلکسی)، سباستین کاسرس (آمه‌ریکا)، دامیان سوارز (ختافه)، گیرمو وارلا (فلامینگو)، ماتیاس وینا (رم)، ماتیاس اولیورا (ناپولی).

– هافبک ها: لوکاس توریرا (گالاتاسرای)، ماتیاس وسینو (لاتزیو)، فدریکو والورده (رئال مادرید)، نیکلاس د لا کروز (ریور پلاته)، مانوئل اوگارته (لیسبون)، جورجیان دی آراسکاتا (فلامینگو)، آگوستین کانوبیو (اتلتیکو).

– مهاجمان: لوئیز سوارز (ناسیونال)، دیگو روسی (فنرباغچه).

بازیکنان غایب:
لازم به یادآوری است که دیگو گودین و خوزه ماریا گیمنز، هر دو تحت نظر کادرپزشکی هستند. ضمن اینکه ادینسون کاوانی تصمیم گرفت در والنسیا بماند تا اولین بازی خود را برای این تیم انجام دهد.

سباستین کوتس نیز پس از مصدومیت در دوئل بواویستا – اسپورتینگ لیسبون و تعویض در دقیقه 71، در این اردو حضور نخواهد داشت. پس از انجام بررسی های مربوطه مشخص شد مدافع آبی آسمانی مصدوم است و به همین دلیل در هر دو دیدار غایب خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + سه =

دکمه بازگشت به بالا