اخبارخارجی

توماس توخل توسط اتحادیه فوتبال انگلیس به خاطر اظهاراتش درباره آنتونی تیلور متهم شد

توماس توخل، سرمربی چلسی به دلیل اظهاراتش نسبت به آنتونی تیلور، داور مسابقه پس از تساوی 2-2 تیمش مقابل تاتنهام، مورد انتقاد اتحادیه فوتبال انگلیس قرار گرفت.

بعد از دیدار پرحاشیه چلسی و تاتنهام در هفته دوم فصل جدید لیگ برتر توماس توخل انتقاد تند از داور این بازی کرد و خواهان این شد که آنتونی تیلور دیگر مسابقات چلسی را قضاوت نکند. توخل به‌خاطر این صحبت‌ها به کمیته انضباطی اتحادیه فوتبال انگلیس فراخوانده شده است.

آنتونی تیلور

اما ماجرای توخل و آنتونی تیلور امروز بار دیگر در معرض توجه قرار گرفت چرا که سازمان لیگ برتر تایید کرد این داور انگلیسی در دو هفته آینده بازی‌های چلسی را سوت نخواهد زد. تیلور البته بازی‌های دیگری را قضاوت خواهد کرد. رسانه‌های انگلیسی می‌پرسند که آیا لیگ برتر تحت تاثیر اعتراض‌های توخل و چلسی قرار گرفته و به خواسته غیرقانونی آنها عمل کرده است؟

نکته جالب اینجا است که داور VAR بازی چلسی و تاتنهام هم در دو بازی بعدی آبی‌های لندن هیچ نقشی نخواهد داشت. چلسی هفته آینده در یک بازی خانگی به مصاف لستر می‌رود و یک هفته بعد با ساوتهمپتون در خانه حریف بازی می‌کند. مایک دین، داور VAR دیدار چلسی و تاتنهام در این دو بازی هیچ نقشی در تیم داوری ندارد.

دیدار چلسی و لستر توسط پل تیرنی قضاوت می‌شود و داور VAR این بازی آندره مارینر است. دیوید کوت در این مسابقه به‌عنوان داور چهارم انجام وظیفه خواهد کرد. در بازی دو هفته بعد چلسی و ساوتهمپتون قضاوت با مایکل اولیور است و مایکل سالیسبوری در اتاق VAR خواهد نشست. داور چهارم این بازی هم گراهام اسکات خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × 5 =

دکمه بازگشت به بالا